19

3.2K 122 14
                                    

5:20

Po raz pierwszy tak szybko wstałam  z łóżka  ale nie mogłam  juz spać. Wczoraj  gdy Kuba  odwiózł  mnie do domu, rodzice  zrobili mi niespodzianke  na urodziny, lecz niestety  jak zwykle   praca  ważniejsza  i się trochę  pożarlismy  o to. I tak i o to teraz  nie mogę  spać. A do tego wszystkiego  cała  noc miałam  przed oczami niebiskookiego...

Podniosłam  sie z łóżka  i podeszłam  do okna.

- super  pada- powiedziałam  sama do siebie.. gdy widok za oknem   poprostu  załamywał .

Nigdy nie nawidziłam  deszczu  bo to między innymi on przypomina mi wszystkie  najgorsze  chwilę  w moim  życiu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Nigdy nie nawidziłam  deszczu  bo to między innymi on przypomina mi wszystkie  najgorsze  chwilę  w moim  życiu.

Otworzyłam  okno na roścież  i siadłam na parapecie wsłuchując  się w uderzające  o dach krople deszczu. Na dworze było  nadal ciemno jedynie co gwiazdy lekko oświetlają   całe  miasto.

Jak na późny  grudzień  nie było  zimno. I siedzenia  w samej  piżamie  nie było  wcale  nie przyjemne.

Po ulicach panował spokój  tylko pojedyncze  samochodu  pędził  gdzieś  w świat.  Od wczoraj jestem pełnoletnia a czuję się jak takie dziecko które nic nie może... 

Jeszcze chwilę przyglądałam się widokom wschodzącego słońca, jednak nie  miałam humoru i wróciłam do łóżka mimo iż wiedziałam że już nie zasnę, wróciłam aby po prostu poleżeć. Odczytywałam snapy, przeglądałam inne social media gdy dostałam ciekawego sms-a 

" dzień dobry jak się spało - KUBA" - szybko zapisałam sobie jego numer jako Niebieskooki Kubuś.  I odpisałam 

" A dzień dobry nie spałam pół nocy przez rodziców a tobie ?" -  Po chwili dostałam odpowiedź 

Niebieskooki Kubuś - a dobrze a to czemu co zrobili? 

ja- podobno niespodziankę ale skończyło się jak zwykle !!!

Niebieskooki Kubuś-  pewnie jakaś kłótnia co?

ja - zgadłeś 

Niebieskooki Kubuś - oj tam olej ich... jesteś pełnoletnia

ja - oj gdyby to było takie proste  

Niebieskooki Kubuś - pomyśl o tym  kotach grających na trąbce i idź przez świat z uśmiechem ... dobra ja lecę do  szkoły odezwę się potem kochana <3 papaski 

Ja - buziaki <3


Po chwili dopatrzyłam się że przez cały czas jak z nim pisałam  to się uśmiechałam!! znam go  jeden dzień a mam wrażenie że znamy się o wile dłużej... 


Poszłam wziąć szybki prysznic i  skorzystać z toalety puki jeszcze nikt oprócz mnie nie wstał.  wróciłam do pokoju w samej bieliźnie. Szybko i bezproblemowo znalazłam strój na dziś, składał on się z czarnych leginsów, białego crop topu który odkrywał moje wystające żebra lecz jakoś się tym nie przejęłam. Na to zarzuciłam czarny długi puchaty cardigan i białe skarpetki w serduszka. Po raz pierwszy tak bardzo mi się nie chciało więc związałam włosy w byle jakiego  warkocza i nie malowałam się bo nie miałam zamiaru nigdzie wychodzić. 

Kocham cię idiotko - Part: IOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz