Love is Hidden ~

500 18 8
                                    

Hikayenin Adı:Love is Hidden

Yazar: Zeynep Korkmaz

1.Bölüm

Alarmın sesiyle yataktan zıplayan ben. Bu sesten nefret ediyorum. Durdurup tekrar uyudum ve Ji Hye ağzıma sıçtı.Çünkü 1 saat geçmiş ve okula geç kalmıştık.Ne çabuk geçti daha yeni dalmıştım. Şuan koşarak okula gidiyoruz bi yandan da Ji Hye bana saydırıyo.

Ji Hye:Malsın sen öküz beyinli kaç defa dedim erken yat erken kalk..

Min Ji:Of..Bidahakine öyle yaparım.

Ji Hye:Bok yaparsın.  

Derse son 3 dakka kala yetişmiştik.Boşuna saydırdı salak.Azcık kendimden bahsediyim. 16 yaşındayım.Babamla annem Türkiyede çünkü biz yarı Türk yarı Koreliyiz ve annemlerin işleri orda.Bende burada arkadaşımla kalıyorum.Kendimi bildim bileli Ji Hye’yle beraberiz.Onunda aileside Türkiyede.Ve biz çeteyiz. Bu okulda bize kimse bulaşamıyo.En uyuz olduğum kız Kang So Ra.Çünkü çok mal.Biri ona bulaşınca iyilikle yaklaşıyo.İşte böylede bi özürlü.Sevgilisi çok taş.Ve Dong Nae lisesinin (en pis lise) en büyük çetesinin liderinin sağ kolu …Bi zırvalama duydum ve hemen olay yerine gittim.Ben gelince herkes sustu.Bende bizim sınıfın en dedikoducu kızlarının-3 kişler- yanına gidip onlara sordum.

Min Ji:Nolmuş?

-Dong Nae lisesindeki Bad Boy bizim liseye transfer olmuş o.o

Min Ji:Sıçtım..

Lan ben bu Kang So Ra’yı nası rahatsız etcem. Of bu hiç iyi olmadı 

Min Ji:Kang So Ra’yı nası rahatsız etcem 

Ji Hye:Düşündüğün şeye bak mal  En güçlü bizken şimdi onlar olcak ve 2.sıraya düşcez.

-Sınıfımıza yeni kişiler geldi..Teker teker tanıtın ^^

Jonghyun:Meraba ismim Jonghyun..Memnun oldum.

Jong In:İsmim Jong In..Kai’de diyebilirsiniz.

Suho:Meraba ben Suho. 

Sehun:Oh Sehun 

*-*-*-*-*

Min Ji:*Fısıldayarak* Şuydu demi So Ra’nın sevgilisi?

Ji Hye:Galiba..Aklıma süper bişey geldi.Herzamanki gibi gidip So Ra’ya bulaş.

Min Ji:Ne!?

 Ji Hye:Dediğimi yap!

Tenefüste gidip So Ra’nın sırasının üzerine oturdum.

Kang So Ra:Kalkarmısın? ^^

Min Ji:Neden? 

Kang So Ra:Ödevlerimi yapmam gerek ^^

Min Ji:Ya!Babanın tapulu malımı!?

Sehun:Kai..*işaret eder*

Kai:Noluyo?

Ji Hye’ye doğru baktım..Salak pis pis sırıtıyodu  Kağıda bişeyler yazıp havaya kaldırdı.

‘’Sabah geç kaldın.Öcümü aldım.kk..’’

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 10, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love is Hidden ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin