13.BÖLÜM

1.1K 33 1
                                    

Ben böyle düşüncelere dalmışken.Odanın kapısı tıklatıldı.''Girinn'' dedim.İçeri giren ak saçlı bir doktordu.'' Daha iyi misiniz ? '' dedi.''Evet daha iyiyim.Nezaman taburcu olacağım dedim''.Gülümseyerek ''Bugün taburcu olabilirsiniz ama evde 2 gün dinlenmek şartıyla''dedi.Ben eve gidemezdim ki annem beni böyle görse soru üstüne soru sorardı.Panik olurdu.

Doktor'un dedıklerını kafamla onayladım.''Birazdan hemşireler buraya gelecek sana yardımcı olacaklar '' dedi.Ve odadan çıktı.Sude'ye meraklı bir yüz ifadesi ve ses tonuyla '' Annem bu olanları biliyor mu ? '' dedim . O da '' Dün Rabia'yı aradı.Rabia da bu gece bizde kalacağını ve şuanda uyuduğunu söyledi'' dedi.İçimden bir oh çekmiştim.''Sude ben eve gidemem annem benim bu darbe alan vücudumu gördüğünde soru üstüne sorcak,paniklicek,üzülecek'' dedim .O da ''Haklısın istersen bizde kalabilirsin.Annem ve babam kısa bir süreliğine yurtdışındalar.Hep ev arkadaşım olmasını istemişimdir.2 gün bana yeter''dedi gülerek.Bende güldüm.İlk önce annemden izin almalıydım.Sudeden telefonunu istedim.Çünkü benim telefonum Kıvanç'ın beni kaçırdığı yerde kalmıştı.Sude telefonunu verince hemen çeviriye geçip annemin numarasını yazdım.

Telefon bir müddet çaldıktan sonra açıldı '' Alo anne ben Ecem'' dedim. Annem hemen konuşmaya başlamıştı bile ''Bir yere gidiyorsan dönmeyide bileceksin.Kaç günük arkadaşlarının evinde kalıyorsun.Arkadaşlarınla rahatça vakit geçirmek istiyorsan kısa bir süre sonra bizim eve davet ediceksin.Hepsiyle teker teker tanışacağım.Duydun mu beni Ecem !! '' dedi.''Tamam annecim söz tanıştıracağım . Neyse konuya gelelim . Çok  yakın bir kız arkadaşım var.Adı Sude.Anne ve babası kısa bir süreliğine yurtdışına gitmişler.Tek kalmaktan korkuyormuş.Sadece ve sadece 2 gün onlarda kalabilir miyim ? dediğimde annem Sudeyle konuşmak istediğini söyledi.Anlamamışcasına telefonu Sudeye verdim.''İzin alabildin mi ?'' dedi. Gülümseyerek ''Hayır daha değil.Şuanda elinde duran telefon açık ve annem seninle konuşmak istiyor''dedim.Sude telefonu kulağına koyup ''Alo''dedi.Sonra sustu.Çünkü annem konuşuyordu.Ve bu bayaa uzun sürecekti.

Sude dikkatli bir şekilde annemi dinlerken ''Sizde kendinize iyi bakın efendim''diyerek telefonu kapattı.''İzin verdi mi ? '' dedim.O da ''Evet bekle ben hemşireleri çağırıyım sana yardım etsinler gidelim'' dedi.Ve odadan dışarıya çıkı.

Bir süre sonra kapı açıldı.İçeriye Sude ve 2 tane hemşire girdi.İlk önce kalkmama yardım ettiler.Sonra dolaptan eşofman takımı çıkardılar.Bana giydirdiler.Giyindikten sonra kapıyı tıklarak içeriye ak saçlı doktor girdı.''2 gün boyunca vücudunda ki yaralara sürmen gereken krem var'' dedi ve elindeki kağııdı bana verdi.Kağıtta krem'in ismi yazıyordu.''Teşekkürler'' dedim.Sonra odadan çıktı.Hemşireler ve Sude koluma  girerek odadan çıkardılar sonra asansör'e bindirdiler.Birkaç dakika sonra asansörden inmiştik.Çıkış kapısından geçerek hastanenin önünde duran taxi'ye bindik.Sudenin evine gidiyorduk.

PRENSESİM OL.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin