Lee aerin p.o.v
Aku membuka icebox yang berada di dapur. Bahan bahan nak masak da takde. Aku membuka pula dompet ku dan mengira duit yang aku ada sekarang ada la beberapa won.
Cukup kot untuk aku beli makanan. Nanti kalau da gaji baru la boleh beli barang dapur.
Suis lampu semua aku tutup dan terus keluar dari rumah untuk membeli makanan.
Sesampai di warung pak jerung terus aku mengoder beberapa makanan untuk aku makan.
Sampai sahaja makanan dia atas meja aku terus menjamah dengan selerah.
Sambil sambil tu mata ku mula memandang taman yang berdekatan. Aku terus menghabiskan makanan dan terus ke taman tersebut.
Aku duduk di bangku yang ada di taman itu dan menikmati pemandangan yang indah ni.
Sedang aku memandang suasana taman ini mata ku terlihat sepasang suami isteri tengah begurau senda.
Macam kenal.
Aku mengecilkan sedikit mata ku bila aku rasa aku kenal lelaki tu.
Sir taehyung!! Dia dengan isteri dia. Aku tengok isteri dia tengah sarat mengandung.
Mesti dorang bahagia kan.
Entah syaiton apa yang merasuk tetiba kaki ku melangkah ke arah sir kim taehyung.
Apabila sir taehyung sedar kehadiranku terus dia menegurku.
"Eh aerin, buat apa kat sini?" Dia menyoalku. Aku berfikir sejenak. Buata pa aku kat sini.
Aku menggaru kepala ku yang tidak gatal.
"Err saya jalan jalan je tapi saya ternampak sir. Ingatkan nak tegur. Sorry sebab ganggu" aku tersengih.
Mataku jatuh ke arah tangan sir. Tangannya bertaut dengan isteri dia. Jeles tu ada la sikit. Aku memandang isterinya lagi. Dia hanya memberi ku senyuman manis. Aku membalasnya. Hm
Iateri cantik memang takleh moveon la jawabnya. Memang aku pon takda peluang la.
"Heyy aerin!" Aku yang dari tadi tenung isteri sir tetiba tersedar.
"Ah sir...mian saya termenung tadi" sekali lagi aku tersengih.
"Duduk la sekali..ni saya ada bawak makanan lebih ni" isterinya lagi menegurku.
Aku menggeleng "takpalah. Saya dah makan"
Aku terus menapak pergi dari situ. Tak nak kacau dorang.
Orang nak sweet sweet aku pulak kacau. Ish ish ish
The wedding creacers beno kau ni aerin.
---------------
Kim taehyung p.o.vSelepas sahaja aerin pergi dari sini aku terus memandang semula isteri ku. Dia hanya tersenyum memandang aerin yang mula pudar dari pandangn.
"Kenapa awak pandang dia?" Aku menegurnya yang tidak lepas memandang aerin.
"Takda la. Cuma budak tu cute. Sopan je cara dia bercakap dengan oppa"
"Oh, aerin tu memang macam tu. Dia budak paling mesra oppa pernah jumpa kat sekolah. Dia pemalu orangnya"
Dia tergelak kecil. Aku hanya tersenyum memandangnya.
Genggaman tangan kami aku eratkan. Aku harap dia happy.
"Oppa taknak cari pengganti chagi ke bila chagi takda nanti?" Dia bercakap sambil memandang ke bawah.
Tangan ku ligat mengusap perutnya.
"Apa cakap macam tu. Oppa takkan cari pengganti chagi la. Dont worry"
------------
Kim haneun p.o.vAku hanya tersenyum memandang taehyung. Aku harap dia jumpa pengganti aku bila aku da takda. Aku hatap dia dapat yang baik macam aerin murid dia tu.
Aku memegang tangannya yang berada di perut buncit ku dan menggenggam tangannya erat.
Dan aku berharap aku sempat memandang wajah anak aku. Darah daging aku sendiri.
••••tbc••••
Hoho...miss me?Readers:nope
Ok fine..
Kbye
Assalamualaikum.
YOU ARE READING
My Second | K.t.h [SU]
FanficBukan senang nk ambik hati seseorang dah ada yang pertama. .............. Start:24.9.17 End:-