50

794 86 10
                                    

Джънгкук се събуди от силните лъчи идващи от току що отворения прозорец, до който стояха Чим и Шуга.

Куки хайде ставай.- каза Джимин и дръпна одеалото на Кук.- Трябва сериозно да поговорим.

Знам че ще ти е трудно....- допълни и Шуга като седна на леглото и погледна тъжно към мъника.-.... но знай, че сме с теб и ще се постараем всичко да се оправи.

Джънгкук за пореден път пусна сълзите си, но този път не бяха само от тъга.... бяха и от щастие, защото виждаше какви приятели е намерил.

Шуга и Чим го прегърнаха все едно това беше тяхното крехко дете, а те бяха родителите му. Постояха известно време така. След това Шуга се изправи, и плясна ръце.

Сега хайде да ядем, защото съм много гладен!- каза той усмихнато.

Добре.- тихо му отвърна Кук.

Аз ще поръчам пица.- вмъкна Чим.

Шуга и Кук кимнаха, а малкия се изправи от леглото и тръгна към банята.

Преди да се случи това....

След няколко минутки Юнги стигна дома на Джимин и потрапа на вратата. От там се показа Чим и подкани Юнги да влезе.

Когато го стори Джимин бързо каза на Юнги да сяда някъде. Той седна и Джимин му разказа за случващото се, а реакцията на Юнги беше точно като на гаджето му.

Ю: Той нали знае, че Те може да не го е искал?

Дж: Не знам, но трябва да направим нещо по въпроса.

Ю: Спокойно всичко ще се оправи, но...

Дж: Но...??

Ю: Но не се знае дали ще е към добро или лошо.

Дж: Прав си. Ох.... нека да е към добро.

Ю: Дано.

Край...

Продължава ме си от там където спрях

Джимин се обади на една пицария.
Шуга слезе надолу по стълбите заедно с говорещи по телефона Чим. След това двамата седнаха на масата в кухнята и зачакаха пицата и Кук.

През това време той си изми лицето и излезе от банята. Бързо грабна телефона си, но веднага усети, че той гори. Отключи го и видя колко пропуснати повиквания и съобщения има от Те. Понечи да му се обади, но реши да види какво му е писал преди да стори друго.

Chat:

Техьонг:
Куки! Моля те вдигни ми, пиши ми! Нека да поговорим! Умолявам те! Когато си на линия ми пиши или ми се обади, но само не ме игнорирай!

Техьонг:
Знам, че съм направил грешка и искам да я поправя! Само ми дай възможност да го сторя! Знам, че не искаш да ме виждаш и чуваш... И те разбирам, но искам да поговорим... Дано скоро се включиш на линия!

Seen

Куки се замисли, а мислите му бяха много разбъркани.... Не знаеше какво да мисли...

Накрая реши.......

Texting with "Just Friend" (TaeKook)- завършенаWhere stories live. Discover now