De volgende ochtend mocht ik naar huis gaan, ik kleedde mijn kleine marwa aan en zakaria bracht ons naar huis. Ohhh wat voelt het goed om thuis te zijn met mijn kleine marwa, "soraya ik ga even boodschappen doen oke rust jij maar uit met marwatje "zei zakaria "saff is goed" hij gaf me een kus op men voorhoofd en natuurlijk ook voor marwa.
Heb ik het al verteld, ik denk van niet maar loubna (zus van zakaria ) gaat deze zaterdag trouwen over 2 dagen dus morgen is het haar henna feest ik ben echt super blij voor haar en omdat er eindelijk weer een bruiloft is hahaha.
Pp loubna
Salaamoe alaykoem iedereen zoals jullie misschien al weten ben ik zakaria's zus en overmorgen is het mijn trouwdag waar ik echt niet voor kan wachten en waar ik ook nog super bij voor ben is dat ik tante ben geworden genaamd marwa hihi ze is echt super schattig en mooi ma sha Allah ik ben echt super blij voor soraya en zakaria 😍.
Jullie willen natuurlijk ook nog weten hoe mijn man heet nou hij heet Ibrahim hij is echt een schat van een man. Ik heb ook al een jurk voor morgen voor mijn henna feest wat ik vandaag moet doen is nog even mijn laatste dingen inpakken het huis schoonmaken en alles versieren zodat we het morgen niet hoeven te doen.
Pp soraya
Terwijl ik mijn marwatje eindelijk heb laten slapen, ging ik naar de keuken om wat te koken voor mezelf ik heb ech niet normaal veel honger.
Tijdens het koken ben ik altijd geconcentreerd bezig, niemand moet me storen want ik had al eens gehad dat men zusje hafsa mij al eens stoorde tijdens het koken en ik was bezig met de pikante peper er in te strooien in de soep ze riep ineens men naam en heb perongeluk gewoon de helft erin gedaan😂😂 geloof mij iedereen (behalve ik) was verbrand in zijn/haar mond.
What ever ik kookte dus verder en kreeg ineens een appje binnen van een onbekende huhhhhh???
Soraya inouuu je kent me al wel he of niet. Ik woude dat je mijn vrouwtje was maar je slaagde er toch in om met ZAKARIA te trouwen en je hebt nog EEN KIND😠 maar weet je het leven is echt hard en die van jouw zal nog extra harder zijn hehehe hou je van lieve schat JE LEVEN ZAL JE HATEN😈😈!!
Ik was in shock ik deed het vuur uit voor ik hier iets laat verbranden ik kon mijn ogen niet geloven wie was dat wie is dat??? Ik late het berichtje achter op blauw zodat ik het straks aan zakaria kon laten zien OMG IK BEN ZOO BANG hoe kwam diegene eigenlijk aan mijn nummer.
Avond
Ik hoorde dat zakaria thuis kwam en rende naar hem toe "Zakaria gelukkig je bent er" riep ik en knuffelde hem "dacht je ik was dood😂" lachte hij "misschien " hij keek me echt droog aan "nee nee grapje maar kom ik wil je iets laten zien" zei ik dringend "wacht ik wil even naar marwa gaan" "doe dat straks " "is er iets belangrijks dan je eigen dochter "vroeg hij verbaasd, ik dach even na en antwoorde kort daarna "voor nu eigenlijk wel jah".
Ik trok hem de woonkamer in en ik kwam naast hem zitten men men gsm in men handen "kijk ik heb tijdens het koken een bericht gekregen van een onbekende " "laat nuuu zien" riep hij en trok mijn gsm van mijn handen hij opende het bericht en werd zwaar rood "WOLLAH ALS DIEGENE JOUW IETS AANDOET IK ZWEER DIEGENE GAAT DOOD" riep hij boos hij wou bijna de vaas breken waar mooie rozen in zaten "ZAKARIA NEE DAT ZIJN MIJN LIEVELINGS BLOEMEN " "WAT BOEIT DAT MIJ NIEMAND RAAKT JOUW OF MARWA AAN" riep hij boos en ging naar onze kamer WOW ik heb dit nog nooit verwacht van hem hoe zoo boos is geworden alsof hij diegene echt kend zou ik naar hem toe gaan mmm...... nee ik ga eerst ETEN. Ik maakte een kop thee en nam wat koekjes uit de kast ik doe de tv aan en kijk gewoon naar wat programma's.
Ik stond op en maakte wat thee voor zakaria, ik weet niet of hij al gekalmeerd is maar dat zal ik zo wel zien. Ik klopte aan maar geen antwoord ik ging toch naar binnen want is ook mijn kamer😂.
"Gaat het" vroeg ik aan hem "jah gaat wel" antwoordde hij stil, ik kwam naast hem liggen "ik heb thee voor je" "ik wil geen thee" "hoezo je wilt niet kijk zakaria ik weet niet wie dat is of waar degene het over heeft ik weet niet waarom je boos bent maar ik ben heis niet bang " "HOU GEWOON NU JE MOND DICHT OVER DIT ONDERWERP HEB JE DAT BEGREPEN " "WAAROM MOET JE DAN ZO ROEPEN TEGEN MIJ DENK EENS IS AAN IETS ANDERS JE ZUS DIE OVERMORGEN TROUWT OF AAN ONZE MARWA" "SORAYAAAA ALS IK ZEG DAT JE JE MOND MOET DICHT HOIDEN DAN DOE JE DAT OOK" " WAT IS ER TOCH MET JOUW! !!" En hij liep boos weg achhh weet je het maakt me echt niet uit of hij boos is ik heb niks gedaan dus heeft hij ook het recht niet om zomaar boos te zijn tegen me. Ik ga gewoon slapen want morgen is de henna feest van mijn schoonzus loubna 😄.Heyyy lieve lezers dit is een korte deel maar is beter dan geen deel volgende deelje gaat eigenlijk echt meer over pp van loubna omdat het haar henna dag is en stukje over haar trouwdag ❤
Vergeet zeker niet te stemmen en te reageren en ohjah vergeet mijn 2 andere boeken niet te lezen. 😙😙
JE LEEST
Het leven van soraya
Romancedit verhaal gaat over een 16 jarige soraya. Ze is een goede moslima en woont in België, ze houdt heel erg van de islam en leest veel boeken (over de islam). soraya geeft ook nog zussen en broers. Soraya zit in het 4de jaar van de middelbare school...