30. Bölüm; "Buğlem'in Katili"

1.4K 59 83
                                    

NOT;Bölüm Derin'in anlatımı ile hastaneden çıkışının ertesi gününden  devam ediyor.

Multimedia; Derin

IYI OKUMALAR

DERİN AKER

Uyandığım da güneş açmış ve ışıklarını her yere ulaştırıyordu. 2018'in son aylarında olmasına rağmen bu saatlerde fazla olan güneş ile odayı aydınlatmak amacı ile pencereyi açmak için yatağımdan kalktım. İlk  olarak pencereyi açtıktan sonra banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Ege henüz Ankara'dan gelmediği  için ve Mehir'in bugün dersi olduğundan evde tek başımaydım ve tek başıma yemek yemekten nefret ederdim. Bu yüzden öğünü sadece mısır gevreği ile geçiştirmeye karar vererek mutfağa ilerledim.

Dolaptan bir kase,mısır gevreğinin olduğu kavanoz ve süt çıkardıktan sonra, mısır gevreği ve sütü kaseye döktüm ve oturma odasına ilerledim. Oturduğum koltuğa iyice yerleştikten sonra pijamalarımın cebinden telefonumu çıkardım ve wifiyi açarak instagrama girdim. Bir yandan instagramda gezerke diğer yandan da mısır gevreğimi yiyordum ki gelen mesaj  duraksamama neden olmuştu.

Gönderen; Ece

"Derin bugün dersimiz vardı neden gelmedin? Hasta falan mısın?"

Elimdeki telefonumdan hızlıca tarihe baktığım da küçük bir yanlış anlaşılma mağduru olduğumu anlamıştım.
Bugün 27 Kasım Pazartesi'ydi fakat ben günleri karıştırıp bugünün salı olduğunu sanmış ve bu yüzden okula gitmemiştim.

Gönderilen;  Ece

"Ben günleri karıştırmışım o yüzden gelemedim."

Bitmiş mısır gevreği tabağımı mutfağa götürürken duyduğum mesaj sesi ile Ece'nin cevap verdiğini anladım. Cevap vermeyi biraz erteleyerek odama yöneldim. Odama gelebildiğim de telefonumu alarak gelen mesaj bildirimine tıkladım.

Gònderen; Ece

"40 - 45 dakikaya diğer ders başlayacak, ona gel istersen."

Gönderilen; Ece

"Hazırlanıp hemen çıkıyorum. Geç kalırsam imza işini halledebilir misin?"

Dedikten sonra hızla siyah pantalon ve düz beyaz kısa kollu bir tshirt giydim. Üstüme kot ceketimi aldıktan sonra çantama gerekli malzemelerimi koyduktan sonra parfümümü sıkıp renksiz dudak nemlemdiricimi sürdüm. Saçımı hızlı bir at kuyruğu yaptıkan sonra çantamı alarak hızla aşağı indim. Ayakkabılarımı giyip kapıdan çıkarken birine çarpmam ile duraksadım.

Çarptığım kişinin Ege olduğunu görünce rahatlasam da daha sonra aklıma Ege'nin bir yıldır Ankara'da olduğu geldi. Buraya geldiğine göre iyileşmiş olmalıydı.

"Günaydın Derin. Nereye gidiyorsun?" Diye soran Ege'ye hızla cevap verdim.

"Derse geç kalmak üzereyim, okula gidiyordum."

Dediğimde Ege'nin kenara çekilmesi ile hızla teşekkür ettim ve arabama doğru koşarak ilerledim. Arabama bindiğim de yarım saat gibi bir sürem kalmıştı. Normal hızımdan biraz fazla bir hızda giderek okuluma ulaştım.

Çocukları çok sevdiğimiz ve gayet iyi anlaştığımız için Buğlem ile birlikte anaokulu öğretmeni olmak ve beraber bir yer açmak istiyorduk. Fakat iki sene önce olan olay ile Buğlem'in ölümünden sonra bu hayalimizi tek başıma devam ettirmeye karar vermiştim.

Ders alanına geldiğim de hızla eşyalarımı çıkardım. Daha sonra Ece ile sohbet etmeye başladık.

Sohbetimiz kısa sürmüştü çünkü okulun müdürü gelmişti.

"Ders hocanızın işi çıktığından gelemedi. Evlere dağılabilirsiniz."

Sırf ders var diye gelmiştim ve şimdi geldiğim gibi geri gidiyordum.

"Bir yerler de oturup birşeyler içelim mi?" Diyen Ece ile eşyalarımı toplamaya ara verdim.

"Olur." Diyerek  son defterimi de çantama koyduğum da hazırdım. Ece'de hazırlanınca ona aklımda olan soruyu sordum.

"Ece sen 26 yaşındasın neden üniversite okuyorsun?"

"Ben ilk üniversitemi 24 bitirdim ve diploma aldım bile. Ama okuduğum meslekten memnun olmadığım için tekrar okuyorum."

Dediğinde onu onayladım. Üniversite kampüsünden çıkmak üzereyken aniden duraksamı ile nedenini sorarcasına yüzüne baktım. Yüzüne baktığım da ela gözlerinden nefret duygusu seziliyordu. Nedenini merak ederek Ece'nin baktığı yere baktığımda Gökyüzü'nün de Ece'ye aynı şekilde baktığını gördüm.

Beni fark eden Gökyüzü  konuşmaya başladı.

"Hemen buraya gel Derin."   Diyen Gökyüzü'nü ilk defa bu kadar sinirli görüyordum. Çekinerek de olsa nedenini sordum.

"Neden ki? Bir sorun mu var?"

Sorumu alışık olmadığım nefret dolu sesi  ile bana karşılık vermişti.

" Tek sorun yanında duran ve Buğlem'in katili olan kişi."

Yeni bölüm geldi. Umarım beğenmişsinizdir. Aşağıdaki "Bölüm Sonu Soruları'nı" cevaplamayı unutmayın lütfen.

BÖLÜM SONU SORULARI

1- Bölüm nasıldı? Beğendiniz mi yoksa beğenmediniz mi?

2- Yukarıdaki soruya cevabınız beğenmedim ise beğenmediğiniz yerleri söyler misiniz?

3- Ece 'nin 2. Üniversitesini okuması ve bunun Derin 'in okuduğu okulda olması tesadüf mü yoksa kasıtlı yaptığı birşey mi sizce?

4- İnstagram hesabımızı takip ediyor musunuz?

5- Sizce Gökyüzü Buğlem'i öldürdüğü için Ece'ye fazla tepki gösteriyor?

Sonuçta Buğlem ile fazla eskiye dayanan bir arkadaşlıkları yok.

6- Kitabı seviyor musunuz?

7- Oy ve yorum attınız mı?

BU ARADA  3.14K OLMUŞUZ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SİZLERÎ ÇOOK SEVİYORUM
   💜💕💙😘

Anonim ; Stalker   |Texting| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin