16.rész (Az igazság)

102 12 1
                                    

  Gyorsan nyitottam ki az ajtót a tekintettem egyből a kezére tévedt amiben ott volt az ital mosolyogva néztem feljebb hogy lássam az arcát majd amikor meg láttam az ajtómban álló fiúnak az arcát le fagyott az arcomról a mosoly és úgy éreztem kiszorult minden levegő a tüdőmből. Hátrálni kezdtem majd bele ütköztem a kanapéba. Egyszer csak el indult a fiú és az arcán egy halvány mosoly jelent meg. 

/Író szemszög./

- Mi az ennyire meg lepődtél? - Kérdezte a meg lepett lánytól mosollyal az arcán Jungkook. 

- Hogy kerülsz ide? - szólalt meg halkan össze zavarodott tekintettel SeHwa.
- Te hívtál ide. - fordult vissza a lányhoz miközben le rakta a pultra az italos üveget. - Te magad utasítottad "Hozz sojut most azonnal!" - imitálta a beszédemet majd neki dőlt a pultnak.

SeHwa gyorsan a telefonjáért nyúlt és le ellenőrizte a hívás naplóját. Meg lepődve vette észre hogy Jungkook-nak igaza van és ő hívta fel. 

-Félre nyomtam. - szólalt meg halkan. 

Vissza pillantott a fiúra aki mintha ott se lenne nézelődött a házban. 

- Itt nem változott semmi. - szólalt meg hirtelen. 
- Hogy? - nézett SeHwa Jungkook-ra össze húzott szemekkel miközben próbálta le gyűrni a szédelgést. 

A fiú nem válaszolt semmit de SeHwa-nak nem is kellett amint fel tette kérdést hogy hogyan is érti az előbbi felszólalását abban a pillanatban emlékezett. 


/SeHwa szemszög./

(Emlékszem)

Majdnem ugyan ez volt a helyzet és részeg voltam és Jungkook mellettem volt ugyan itt ebben a házban. 

- Ma... - szólaltam meg nehezen. - Találkoztam a múlttal. - Simítottam hátra a hajam hogy jobban látható legyen az arcom. 

JungKook nem tett fel semmilyen kérdést hogy "Mi történt" vagy hogy "Hogyan érted" csak neki támaszkodva a konyhapultnak a tekintettemet nem kerülve figyelt arra amit mondok. 

- Félek. Nagyon félek. - remegett meg a hangom miközben el kezdtek folyni a könnyek a szememből. 

Az arcomat a kezembe temetve próbáltam el rejteni a fiú elől. Majd hirtelen azt érezte hogy valaki át ölel. Nem is egy valaki hanem Jungkook vett a karjaiba. 

- Mond el neki azt amit nekem fél évvel ezelőtt. - szólalt meg karcos hangon mintha be lenne rekedve. 

- Nem merem. Mi lesz ha.. ha.. - nem tudtam rendesen beszélni mert gombócok voltak a torkomba. 

- Nem lesz semmi baj. - Simogatta a fejemet mintha egy csak egy kis kóbor kis cicának mondaná hogy mostantól nem kell félnie hiszen rá talált. 


/Írói szemszög./

Amint Jungkook be fejezte a mondatát a karaji el engedték SeHwa-t viszont Mind a ketten jól tudták akkor abban a pillanatban nem csak a karjai engedték el SeHwa-t hanem az érzései is ami olyan nagy lánggal égtek a lány iránt a fiúban ami végre rá ébresztették arra hogy a lány ugyan így érez Hoseok iránt. 

Lassan távolodott el a lánytól majd hátat fordított neki és meg fogta az ajtó kilincset. Még várt pár másodpercet hogy ha még csak egy kicsit is meg őrizze a lány iránt érzett érzéseit az emlékeket és a kalandokat amiket vele élt át. Majd az ajtó kattanása SeHwa-t is rá ébresztette hogy vége a közöttük lévő zűrzavaros kapcsolatnak. 

/Jungkook szemszög/


(Még ha nem is vagy vele tisztába.. én szerettelek.. szeretni is foglak Kwang SeHwa. De most azért hogy boldog legyél el engedlek. Talán örökre.)



****  2 Hét múlva 

/SeHwa szemszög/

Kora reggel már a Bts lakásának az ajtaja előtt toporogtam több szatyornyi kajával a kezemben. 

- Szia SeHwa. Örülök hogy látlak. - Nyitotta ki az ajtót Jimin. 
- Szia. Én is nagyon örülök. - mosolyogtam rá a fiúra. 

 

Meg könnyebbülve raktam le az asztalra a sok szatyrot ami eddig lehúzta a karjaimat. 

- Mit hoztál? - Jelent meg hirtelen nagy izgatottsággal az arcán TaeHyung. 
- Amiket Jin kért. - nyomtam el a fejét a szatyorból hogy végre kivehessem és oda adhassam Jin-nek a mai vacsorához az alap anyagokat.

- Köszönöm hogy el mentél értük SeHwa. - Jelent meg végül Jin is. 

- Semmiség. Tudom hogy neked most nehéz lenne csak úgy be menni egy boltba. - mosolyogtam a fiúra. 

- Oh. Itt vagy SeHwa. - Szólalt meg a hátunk mögül Yoongi. 

- Egész végig a kanapén ültél észre sem vetted hogy itt van? - kérdezte nevetés között Jimin a félig álmos fiú-tól.

 - Hol van Hoseok? - kérdeztem TaeHyung-ól miközben mind a ketten szorgalmasan segítettünk Jin-nek. 
- El ment a stúdióba Namjoon hyung-al.

- Értem. 

A további időt a főzéssel ütöttük el ami persze nem ment könnyen mármint Jin szemszögéből akinek szinte csak teher voltunk. Taehyung és én folyamatosan el rontottunk valamit ami miatt újra kellett kezdeni. A többiek akik még ott voltak a tv-t nézve várták a vacsorát amit nekem szerveztünk a modell karrierem kezdetéért. Akkoriban a fiúknak nem volt túl sok ideje ezért ma rendeztünk meg ezt a kis össze jövetelt. 
Már majdnem be esteledett amikor Namjoon és Hoseok is meg érkezett. Minden készen állt arra hogy el kezdjük ezt a kis partit. 
Meg terítettünk és le ültünk az asztalhoz ami televolt finom ételekkel na meg persze egy tortával. Kezdésnek meg gyújtottuk a gyertyát majd el fújtam ezzel hivatalosan el is kezdtük a partit.

- Kapcsold át ez egyik zene csatornára. - adta a kezembe Hoseok a távirányítót. 
- Rendben. - mosolyogtam rá miközben át vettem tőle az eszközt de abban a pillanatban fel cseréltem a kezemre. 

Rá néztem az össze fonódott kezeinkre és akaratlanul is el mosolyogtam magam mivel az ő ujjai sokkal hosszabbak voltak az enyémnél és persze a kéz feje is ami egyszerre volt gyengéd és férfias. Majd a tekintetemet a tv irányba fordítottam és elkezdtem kapcsolgatni a tv-t amikor a kapcsolgatás közepén be jött a híradó. 

/KBS híradó/

Pár nappla ez előtt derült fény hogy a jól ismert Kwang SeHwa az új BigHit fő modellje milyen múlttal rendelkezik. 

Riportereink a mi nap el mentek a híres modell régi munkahelyére hogy minél többet tudjanak meg. Az ott dolgozó lányok nem tagadták le hogy a lány igen is ott dolgozott ami nem volt más mint egy éjszakai bár ami férfiakat fogadott hogy ki elégítsék vágyaikat a lányokon. 

Továbbá.../

Erősen nyomtam meg a távirányítón a kikapcs gombot az adigára már remegő kezemmel. 
Lassan néztem végig a fiúkon akik hol meg döbbenve hol pedig semleges arc kifejezéssel néztek rám. Jungkook előre hajolva a kezeit kezdte el tördelni miközben az alsó ajkát harapta. Utána a tekintettem egyből Hoseok-ra irányult aki csak az arcomat fürkészte.  Mivel teljesen el süllyedtem szégyeneben nem tudtam mit csinálni el engedtem Hoseok kezét ás ki rohantam az ajtón egyenesen az utcára ahol már a riporterek addigra el lepték az utcát. 

Save Me (Hoseok/JHope/Ff.)BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang