Když mamka věděla že evu propustí,tak se rozhodla že udělá evě oslavu na návrat domů a na koho nesmějí zapomenout,na jejího přítele dejva. Eva už byla radá že konečne jde domů,ale jediného člověka nechtěla vidět a to byl dejv. Jediná mamka věděla že evu propustí,evinina mamka pozvala dejva a zařídila manželovy a evininému otci volno nebo aby došel dřív domů a dejva nemusela omlouvat z práce měl totiž volno a měl strach proč musí dojít vůbec to o evě nevěděl. Vý to od té chvíle kdy mu eva přestala volat,psát a zvedat telefon. Měl o ní velký strach bál se co se ji stalo rodičemu nechtěly říct, řekly mu jen že za to může on a na nic ať už se neptá a čeká. V tom dojde evinina mamka a říkala že si jede něco zařídit, její manžel se ptal co si jede zařídit a manželka mu neodpověděla.
V nemocnici:
Když evinina mamka dojela do nemocnice,došla na recepci a ptala se kde je eva. Sestra na recepci ji řekla že je ve 2 patře dveře číslo 3,mamka se rychle rozešla k výtahu,když došla k výtahu čekala až dojede. Než ten slimácký výtah dojel tak evinina mamka zavolala všem evininým kamarádům ať dojdou na návštěvu a řekla jim " mohli by jste prosím dojít dneska propouštějí evu z nemocnice a chci ji udělat překvapení,když dojdete k nám nebojte se zazvonit když vám otevře můj manžel řekněte mu jen že vás posílám já a kdyby se ptal proč tak mu řekněte že s vámi potřebuju mluvit a když vám otevře přítel od evy tak mu řekněte to stejné děkuji jo a prosím kdyžtak doneste evě nějaké malé dárečky o dort se nestarejte děkuji za pochopení paní Jacobsonová. Když se výtah zastavil ve 2 patře,tak z výtahu vylezla když z něj vylezla někdo na ní začal volat nejdřív na ní volal paní Jacobsonová a pak mami na to už slyšela a když poznala hlas už věděla že je to její dcera eva. Když ji viděla na druhé straně chodby bezěla za ní a začala brečet,eva když viděla svojí mamku že brečí taky se rozbrečela když mamka k evě doběhla začala ji pořád objímat. Po chvíli se mamka na evu podívala a ptala se ji jestli vůbec jedla a eva ji řekla že ne,protože myslela na to co ji dejv řekl když nad tím začala přemýšlet tak se rozbrečela.
Po hodině cesty:
Když po hodině dojeli z nemocnice domů, evinina mamka zaparkoval před garáž. Když na domě viděla velkou ceduli s nápisem VÍTEJ DOMA EVULE. Eva se rozbrečela a rychle běžela do domu,když v tom rozrazila dveře,nikdo tam však nebyl Eva vešla do obyvavího pokoje kde byla tma,rozsvítila světlo a tam byli všichni její kamarádi i kamarádky a jedna fakt nesnesitelná osoba byl to DEJV. Eva ho za žádnou cenu nechtěla vidět.
Ahoj snad se ti čast líbí a
omlouvám se za to spoždění,jsem jen člověk,který má taky hodně problému
S láskou vaše
EVA.😍😍😍😍😍😍😍
ČTEŠ
Láska Na První Pohled
RomanceDavid [dejv] a Eva se seznámí po netu jako každý druhý. Během pár dnů se Dejv do Evi zamiluje a během chvilky i Eva do Dejva... Víc vám zatím nepovím😜.