Part 1

18 3 0
                                    

"De lux"

Vilki bija devušies medībās. Ale un Kima lēnām ielenca jaunu briedi. Viņam nebija izredžu jo abas vilcenes bija ļoti labas mednieces. Briedis mierīgi ēda zāli un nemanīja briesmas līdz pēdējam brīdim kad Ale iesaucās - Ķeram!

Kimai nevajadzēja daudz laika lai ar lielu lēcienu jau būtu pie brieža un iekostos tam sāna. Siltas asinis ieplūda viņai mutē un tas tikai uzkurināja spriedzi. Kima briedi palaida vaļā jo no kodiena sānā viņš nenomirtu, bet varētu Kimu saspārdīt. Kima atlēca sānis un briedis apmulsis dabūja otru kodienu no Ales. Arī viņa palaida briedi vaļā.

Briedis atguvies metās bēgt bet ar sāpošām un asiņojošām kājām nekur tālu paskriet viņš nevarēja. Vilcenes drīz viņu panāca un šoreiz Kima lēca un iekodās viņam rīklē. Briedis momentā saguma bet vel raustījās līdz no viņa acīm pazuda dzīvības pazīmes.

- Un kā mēs tagad viņu dabūsim uz alām? - Ale jautā Kimai kas tajā brīdī laiza asinis no sava purna. - Es teicu ka vajadzēja ķērt buku! Tas būtu daudz vieglāk pārvietojams!

- Nu nē! Ar vienu buku nevar pabarot visu baru. Tu taču to zini! - Kima neticīgi noskatās uz Ali. - Kopā mēs viņu aizvilksim. Ņem aiz kreisās kājas, es aiz labās, un velkam!

Abas vilcenes jau uz dienas beigām bija nogādājušas briedi pie alām un visi vilki nāca mieloties. Ales baltais kažoks bija noķēpāts ar asins plankumiem, bet Kimai par to nebija iebildumu. Ale bija laba medniece, bet ne slepkava, tas arī bija iemesls kāpēc viņa nevarēja iegūt bara sarga titulu, kur nu vel Omegas vai Betas.

Jau kopš seniem laikiem vilkiem ir tikuši iedalīti amati. Galvenais vilks ir Alfa, kas barā "De lux" ir Obrovska. Beta ir otrais galvenais vilks, kas šim baram ir Maksimus. Bet trešais galvenais vilks ir Omega, šajā barā Delta. Alfa-Beta-Omega. Šis likums ir jau no seniem laikiem un to pārkāpt nedrīkst!


Mēness SargiWhere stories live. Discover now