Ad: Akane
Soyad: Uchida
Kisilik: Eğlenceli komik ve şakacı bir kişiliğe sahiptir. Cocuksudur. Tanımadığı kisilere karsi utangaç ve soguk olabilir. Açık sözlüdür. Şiddet yanlısı ve biraz sadisttir. Kavgacı bir kişidir, genellikle kavgayı o başlatır ve insanlarla dalga gecmeyi sever. Pek sosyal degildir. Cok zeki ve kurnazdir. Dedikodudan nefret eder. Çok dikkatlidir gözünden birşey kaçmaz. İnsanlarla kolay anlasamaz. Ciddi değildir ama nadiren cok ciddi de olabilir. Korumacidir. Güven sorunları yaşar (kolay güvenmez). Cok cabuk sinirlenir. Zorbalığa dayanamaz. İnsanları iyi örgütleyebilir ama insanlarin çoğundan nefret eder. Utangaçtir ama belli etmez.
Güç: Yer çekimini ve gölgeyi kontrol edebilir.
Gecmis: Küçük yaşta bir olay sonucu annesi ve babasını kaybetmistir. Ailesinin ölüm sebepleri ise Akane nın gücünü kontrol edememesinden olmustur. Kasabalılar anne ve babasını onun öldürdüğünü söyleyip onu ucube diye cagirirdi. Ona türlü iskence ve asagilamalarda bulundular. Eğlence şekli olarak kullanip onunla gösteri yapar toplumdan dislarlardi. O da buna dayanamayıp kasabayı yıktı ve kasabadaki herkesi öldürdü.
Hayvan yok ama köpekleri sever.
Yakın arkadaş: Kane (Bilge-chan55)
Bilge-chan55...olmadimi ne geçmişi neyse oldugu kadar xjjdkfnf≧▽≦
Sırf bunu paylasmak icin kitap açtım xjjcjf kitap ismim zaten mukemmel sojfodkfo^▽^