Ο Brian μας ανοίγει την πόρτα του αυτοκινήτου και μπαίνουμε μέσα. Καθόμαστε στα πίσω καθίσματα ενώ αυτός στην θέση του οδηγού.
"Πού πάμε;" μας ρωτάει.
"Σε ένα κλαμπ λίγο πιο κάτω από το σπίτι μου, ξεκίνα και θα σου πούμε που ακριβώς" λέει η Sarah.
Εδώ και 10 λεπτά έχουμε φύγει από το σπίτι και σε όλο τον δρόμο επικρατούσε μία αμήχανη ησυχία.
"Αααα! Το ξέχασα πρέπει να στείλω μήνυμα στα κορίτσια να έρθουν" λέω σπάζοντας την σιωπή καθώς ψάχνω το κινητό στην τσάντα μου.
"Νομίζω πως ξέχασα το κινητό μου" συνεχίζω ανήσυχη.
"Εγώ δεν γυρνάω πίσω τώρα!"
"Καλά τουλάχιστον μπορώ να πάρω το κινητό σου να στείλω μήνυμα στην Laura και την Nancy να ξεκινήσουν;"
"Καλά κατάλαβα πάλι γυναικοπαρέα θα είσαστε εγώ λέω να την κάνω, τι ήθελα και δέχτηκα να έρθω;" παραπονιέται και μου δίνει το κινητό του.
"Καλά και δεν χαίρεσαι που θα συνοδεύεις 4 κοπέλες;" τον πειράζω.
Το κινητό του δονείτε.
"Μήνυμα από τον μπαμπά να το διαβάσω;"
"Βλέπεις να μπορώ να το διαβάσω εγώ;" ειρωνεύεται.
"Στις 12 να είστε εδώ, πρέπει να την προετοιμάσουμε πριν να είναι αργά." διαβάζω δυνατά το μήνυμα, μα καλά τι γίνετε εδώ;
"Να προετοιμάσετε ποια, για πιο πράγμα και γιατί να είναι αργά;" τον ρωτάω, το πρόσωπό του στον καθρέπτη φαίνεται χλομό.
"Τί-τίποτα, μπορεί να ήθελε να το στείλει κάπου αλλού, ούτε και εγώ καταλαβαίνω τι εννοεί." τραυλίζει, όχι δεν μπορεί να μου λέει την αλήθεια, τον ξέρω καλύτερα από'τι νομίζει.
"Καλά πως κάνεις έτσι μία ερώτηση έκανα" προσποιούμαι ότι τον πιστεύω και δείχνει ανακουφισμένος.
Μόλις φτάσαμε, τα κορίτσια μας περίμεναν στην είσοδο.
"Μπείτε εσείς και ερχόμαστε" λέω στους υπόλοιπους και κρατάω την Sarah έξω.
"Λοιπόν, θέλω μία χάρη..."
"Εννοείτε ότι θες." λέει χωρίς καν να ακούσει την συνέχεια.
"Θέλω να κάνεις τα πάντα για να μεθύσεις τον Brian." της λέω και με κοιτάζει με απορία.
"Τι; Γιατί;"
"Κάτι μου κρύβει και μόνο αν είναι μεθυσμένος μπορώ να μάθω τι είναι αυτό."
"Πες το και έγινε." μου λέει και μπαίνουμε μέσα για να μην κινήσουμε υποψίες.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My guardian demon
ParanormalΗ σμίξη ενός αγγέλου και ενός θνητού μας κάνει τα Nephilim αλλά τι γίνεται όταν οι σκοτεινές δυνάμεις ενός δαίμονα ενωθούν με τις ουράνιες ενός αγγέλου; Θα είναι κάτι που θα φέρει την ειρήνη ανάμεσα στους δύο αντίθετους κόσμους ή την απόλυτη καταστρ...