Yine onu gormenin heycaniyla kalkmistim fazla vaktim okul yakinda olsa gec kaliyordum oysa erken gidib bahcede onu gormek beni beklediyini dusunub mutlu olmak vardii.Hemen hazirlanib yuzumu yikayib dusunecelerle yola koyuldum tabiki her kes siniflara gitmisdi bile bende derse girib oturub yakin arkadasim fidan onu cok seviyordum kafa denki bir kizdi amma lale tam bir bas belasiydi nerden bile bilirdim beni boyle utandiricani..zil calmis ve eve gidiyordu her kes ve bende fidanla birlikte disari bahceye doru ciktik arka cikista toplanmisdi her kes bense onu bugun gormememenin heycaniyla yurumuye basladim bakislari bize yoneldiyinde bakislarimi deyisdirdim bunu gormemesi gerekiyordu kalabalia yaklasdikca cocuklarin tartisdiklarini gordum bu benim kucuk kardesimdi ve lalenin kardesiyle kavga ediyorlardi adimlarimi hizlandirib ona yaklasdigimda onu cekib iyi olub olmadiqina baktim neden kavga etdin ne oluyor dememe kalmadan bana sen Serkani seviyormusun diye sordu o an tepemden kaynar sular dokuldu desem az kalirdi kafami kaldirib ona bakmak bile istemedim kendimi toparlayib laleye kisa bakis atim onu toparladim ve asla boyle bir sey yok kim dedi sana ben tanimiyorum bile onu dedim" lalenin kardesi soyledi senin ablan serkan i seviyormus dedi " bu nasil olurdu bu cocuk nasil biliyordu lalenin boş bogazligi bu gun benim reziliyim olmusdu lale şaşkinlikla kardeşini geri cekib nerden duydun yok oyle bisey ozur dile hemen dedi cocuk yanimizdan hemen uzaklasinca lale bunu cok kotu odiyicekdi etraftdakilar dagilsalarda serkan arkadaslariyla hala ordaydi utançdan hiç yuzune bakmamisdim özur dilememi gerekirdi diye sordum fidana şaşkin bakislara bilmem dedi amma hayir yuzune bakib konusamam iki lafi bir araya getirememki men hemen arka kapidan iceri gidib on cikisa yoneldik gozlerim kardesim arasada bulamadi tam giderken bir ses beni durdu bu sesi nerde olsa tanirdim kafamda yuz fikirle arkami donduyumde o karsimdaydi ve ben konusucami hic sanmiyordum amma dik durusumdan da taviz vermemeliydim onu sevdiyimi bilmemeliyi men soru dolu gozlerle bakarken birden" Beni seviyormusun" diye sordu o an kendimi kaybetmeden ona cevap vermekçin kendimle savaşiyordum resmen kendimi toparlayib "çoçuklarin lafina inandiginimi soyluyorsun"diye dusunmeden soyledim onunla konusmanin heycanindan gozlerimi gozlerinden kacirib baska tarafa bakiyordum "Amma hep sana baktimda beni izlediyini goruyorum ve kendi hisslerime guveniyorum " dedi ne dedi amma men sanki yuksek bir yerden dusupte kalkmis tekrar dusmus gibi oldum amma o çok sakindi umursamaz gorunuyordu yada ben oyle anliyordum belki oda sevmisdi,hemen toparlanib" Sana oyle gelmis baska sorun yoksa sacma konuyu kapatmak istiyorum dedim" o hic durusunu bozmadan bana bakiyordu sanki neyise anlamak ister gibi,arkadaslari gulerek bize yaklasdiklarinda hemen donup yoluma gitim okulun duvarini donerken "Oglum sevmiyormus iste ne takiliyorsun anlamadim " demesiyle adimlarimi durdurdum onun "Seviyor yakinda gorursunuz" demesiyle ne yapicani anlamamistim hemen ordan uzaklasib kapiya geldiyimde fidan beni bekliyordu buyuk merakla ne oldu diye sordu amma hic anlatmak istemiyordum daha sonra konisuruz deyib eve doru yol aldim cok yorulmusdum ne demekdi bunlar ne olucakdi? Eve gelib yemeyimi yiyib biraz uzandim amma yanit bulamayan sorularla uykuya dalmisim annemkn sesiyle uyandim tabiki bu gun olanlari sorucakdi "sen sormadan ben soyliyim oyle bir sey yok sadece bi defa yakisikli cocuk dedik lalenin kardesi yanlis anlamis"Annem inanmamis gibi bakib "zaten cikar kokusu "dedi bense yarin ne olucak onun merakindaydim....