22.část ..Ty nejsi gay?

661 64 20
                                    

Hii! Táák je tu zase new part!! :D Okey...tenhle díl je nudnej ..no stejně i jako těch pár předešlích ale snažím se ;)))

Přeji pěkné počtení!! <3

Louis

Když jsme jedli tak jsem se pořád snažil koukat na Harryho. Když se naše pohledy setkaly tak jsem se pousmál, ale on se zase věnoval jídlu. Co mu je? Eleanor se ke mně pořád nějak mačkala, bylo mi to nepříjemný. Ale byl jsem rád, že nikdo nemá žádné otázky. Bohužel jsem to zakřikl. „Louisi kolik jsi měl vlastně holek?“ zeptal se Greg a já jsem naprosto ztuhnul. Podíval jsem se na Harryho a pak na mamku. Která vypadala na to, že přemýšlí. Málem jsem zapomněl, že ona ví, že jsem gay. „Uhm…docela hodně ale nikdy mu to nějak nevydrželo.“ Zachránila mě mamka a já jsem se na ni děkovně usmál. Greg jen přikývl a dál se věnoval jídlu. Najednou se ke mně Eleanor zase natlačila. Začal jsem se potit. Docela se mi zrychlil i dech. Nevím co se semnou děje. „Omluvte mě na chvilku“ řekl jsem a odběhl nahoru do naší koupelny  ( Louise a Harryho). Opřel jsem se o umyvadlo a podíval jsem se na sebe do zrcadla. Byl jsem celý červený. Je toho na mě prostě příliš. Přetvařování mě nikdy moc nešlo. Pustil jsem studenou vodu a šplíchl si ji do obličeje. Pak jsem to udělal ještě asi 2x a zastavil jsem stále stékající vodu. Najednou někdo zaklepal na dveře.

„Dále“ řekl jsem a otočil se zády k umyvadlu. Dveře, se otevřeli a stála tam bohužel Eleanor. Ta holka je až moc taková milá. Pořád se usmívá. Neříkám, že mi to vadí, ale připadá mi to …až moc podezřelé. „Loui děje se něco?“ zeptala se, přišla ke mně a pohladila mě po rameni. „Ne jen se mi neudělalo dobře“ řekl jsem a promnul si oči. „Louisi to bude dobrý, uvidíš“ řekla a pohladila mě tentokrát po tváři. Podíval jsem se jí do očí a ona se pousmála. Asi jsem to přeháněl je docela milá a hezká. Taky jsem se na ni usmál a ona mě chytla za ruku.“Pojď“ řekla a chytla mě za ruku. Vyšli jsme z koupelny, ale já jsem se ještě zastavil. „Jo a El … ta pusa na pusu…“ „Jo já vím. Neboj, víckrát se to nestane.“ Řekla a zase se usmála. Sešli jsme po schodech dolů, a jak jsme vešli do kuchyně všichni se na nás podívali. Podíval jsem se na Harryho a ten zase hned uhnul pohledem. „Louisovi se neudělalo dobře“ řekla Eleanor a posadili jsme se zpátky ke stolu. Tahle večeře bude asi nekonečná.

Když bylo půl 10, tak jsem šel doprovodit El ke dveřím. Otočil jsem se abych se ujistil, že nás nikdo nevidí a dal jsem jí do ruky 2OOO tisíce. Pak jsem se s ní rozloučil a zavřel jsem dveře. Běžel jsem nahoru do pokoje, kdy už seděl na posteli Harry. Šel jsem k němu a sedl jsem si obkročmo na jeho rozkrok a začal jsem ho líbat. Hned se přidal a přitiskl se ke mně ještě víc. Vychutnával jsem si to jako nikdy. Bylo to jakoby, jsem se ho nemohl dotknout celou věčnost. Odtáhl jsem se od něho, ale Harry se na mě zase vrhl. V očích měl tolik chtíče. Nebránil jsem se a svlíkl mu triko. On udělal to samé. Zase se naše rty spojily. Kousl jsem ho při tom jemně do rtu. Harry se převrhl na postel a já jsem na něm ležel. Pohladil jsem ho po jeho vypracovaném břiše a pak i po noze. „Harry Louisi!! Neděje se něco? Jde odsud strašný kravál!“ zaklepala mamka se křikem a pak vešla dovnitř. „C-co to?“ „A máš to ty hajzle!!“ zakřičel jsem na Harryho a dal mu facku. „Jen jsme se moc neshodli“ řekl jsem a oblékl jsem si tričko. „Aha a proto ti stoupl?“ zeptala se mamka, která si zakrývala pusu, aby se nezačala smát. Já jsem se, jen podíval směrem dolů a rukama si zakryl můj rozkrok.

„Louisi pojď semnou potřebuju s tebou mluvit“ řekla mamka a já jsem za ní cupital jako pejsek. Zavřela dveře a šla do koupelny. Zamkla a postavila, se přede mně. „Louisi ty už nejsi gay?“ zeptala se. Jak se na to může ptát? Jakoby se to dalo změnit. „Jsem a vždy budu“ řekl jsem a ona na mě hodila nechápavý výraz. „Ale co ta Eleanor?“ zeptala se a já jsem se podrbal vzadu na hlavě. „Nechci aby, to Greg věděl.“ „A teď pravdu“ řekla a pořád mě sledovala, byl jsem jak u výslechu. „Říkám pravdu“ řekl jsem a ona kývla hlavou. „Dobře budu ti věřit“ řekla a objala mě. Na víc se neptala. Vrátil jsem se zpátky za Harrym a ten po mě vrhl zabijácký pohled. „Copak princezno moje?“ zeptal jsem se. „To bolelo!“ vypískl a já jsem se podíval na jeho červenou tvář. „Promiň zlatíčko. Zpanikařil jsem.“ Řekl jsem a chytl ho za ruce. „No a co“ „Tak já ti to vyléčím ano?“ zeptal jsem se a povalil ho na postel.

**

Ráno mě probudilo nesmyslné mumlání mého kudrnáče. Pousmál jsem se a pohladil ho po tváři. Potom jsem šel dolů do kuchyně, ale tam byla Eleanor. Co ta tady dělá? „Ahoj“ řekl jsem a ohlídl jsem se a u kuchyňské linky stál Greg tak jsem jí dal pusu na čelo. „Ahoj Loui“ zahihňala se. Nalil jsem jí pití a položil ho na stůl. „Máš hlad?“ zeptal jsem se a ona kývla hlavou. Celého si mě prohlížela a zastavila se u mých boxerek. Nic jiného jsem taky na sobě neměl. „Jdu se osprchovat za chvilku jsem tu“ řekl jsem a šel do koupelny. Vlezl jsem do vany a zatáhl jsem závěs a začal jsem se sprchovat. Pak jsem vylezl a začal jsem se sušit. Omotal jsem okolo sebe ručník a sušil jsem si vlasy. Když najednou někdo bez zaklepání vešel dovnitř. Otočil jsem se a stála tam Eleanor. Přišla ke mně a začala mě líbat.

Tak co na to říkáte? ..Za každý Koment a Votes budu moc vděčná !! :33

Mám vás ráda!! :***

Larry StylinsonWhere stories live. Discover now