Kto sú čierny zmrdi
Sú malé stvorenia čo všetko čórujú.Ale ak im dačo čornete tak vás čornu nafingujú vašu smrť a potom vás zavrú do ich provizornej pivnice kde si svami spravia čoHistória čiernych zmrdov
Časť 1.0
Dakedy dávno žily tieto malé stvorenia na planéte menom ,,čórnutá,, lebo nejaký kokot si jedného prizval do rodiny a potom za 10 rokov sa tak rozmnožili že planéta bola ich .Ako sa tak iba množili planéta im bola malá .Tak zabili cca 120 luďí hlúpich ako drúk tak z nich postavili raketu a zistili že prdy sú účinné pohonné palivo.Štar bol roku 1901 na Zemi.
Časť 1.1
Leteli ďaleko len vďaka smradu z ich živých tiel.putovali tri a pol mesiaca keď narazili na prvú planétu zo životom.Volala sa ,,Zem,,.
Pristáli roku 1902.Pristáli na mieste de je dnešná Azia. Ruší ich privítali vodkou.Všetci ruší ju vipili na ex celú fľašu.Tak aj čierny zmrdi to skúsili 50 sa upilo k smrti a ďalších 50 zabili ruší lebo odmietali vipiť vodku. Keďže si mysleli
Že Rusko je jediná krajina na svete tak tam zostali až do vojny.
Časť 1.2
Počas vojny ich zahynulo cez 25 000 lebo niekto z nich zabil hitlerovu matku.Po vojneodišli do Antarktída kde ich poďobali preto z tade odišli.Dostali sa do Číny kde ich šikmooký kokoti dokopali tak že od vtedy sú z nich Cigáni. Potom sa rozdelili na dve skupiny a jedna šla do časti Ameriky v ktorej ešte bol Vinnetou.Keď prišli tam tak Vinnetuovi oznámili tak že :,Náčelník mám pre vás jednu zlú a dobrú správu.,,Vinnetuovi odpovedal :,,tak zlú ako prvú a dobrú potom .,,,,Zlá je že sem prišli Cigáni . ,, ,,Dobrá je že chutia ako bizzóny.
Časť 1.3
Potom prišli do Strednej Európy lebo tam bol socializmus .Roku 2004 sa uzákonili prídavky pre rodiny s viac ako štyrmi dieťmi.
To znamená že sa vyžili z detíZáver
Dostali sme sa po dnešný deň ale aj tak sa ešte nepremnožili lebo všetky krajiny v európe pohltili a tieto krajiny pomali ale isto idu tak zvane ,,do piče,,Môj názor
O sto či dvesto títo zmrdi zahinú lebo im bude teplo a kauflan zdraží všetko a nebudu jesť a potom už zdechnú na dobro