Když jsem se vzbudí z malátnosti tak jsem uviděl svoje svázané ruce. Když jsem vzhlédl tak jsem zjistil že jsem ve vozu. Ve vozu byli ještě další lidé. Když jsem si jich všiml tak na mě začal mluvit. " Hej ty, nevíš kam nás vezou ?" " Na popravu ty pitomče" Řekl mu nějaký nord který vypadal že patří k Bouřným hávům. Když jsem si ta slova uvědomil tak jsem zrovna natšenej nebyl. Je to divné ale vůbec si nepamatuju, kromě jména. Za nedlouho poté jsme dorazili do pevnosti. " Helgen" řekl někdo. Jeden nord se začal spovídat a říkal o rodině a kde se narodil. Když nás vojáci vystrkali z vozů tak ( nejspíš generál) začal říkat jména a každý šel po tom co bylo vyvoláno jeho jméno s vojáky asi 6 metrů od špalku. Když jsem byl poslední tak najednou ten velitel začal prolistovávat lejstra s jmény. Zmateňe zavolal na Generálku a povídá. " Co s ním uděláme, na seznamu není." " Na špalek poručíku." Poručila a tak se ten poručík zeptal jak se jmenuji.
Tento příběh je inspirován hrou Skyrim.Sám jsem to hrál a může si tuto hru jenom chválit. Jinak doufám že se vám bude líbit. Napište do komentářů jak se bude jmenovat hlavní postava a jaké bude rasy. Podle toho jaká to bude rasa tak dám i bojový styl. Je buďto mág nebo válečník. Příběh vlastně vytváříte vy co mě sledujete. Kdyby bylo víc možností tak použiji tu která se mi nejvíce líbí.
ČTEŠ
Drakorozený
FanfictionJe drakorozený. Dokáže pohlcovat dračí duše. Jak s tím naloží, to je jen na něm