3. Bölüm

455 16 0
                                    

Multimedia'da Deniz var. İyi okumalar ^^

 Gece uyurken yatağın o kadar ucuna gelmişim ki ; sabah okul için ((BİR KAÇ SAAT SONRA ÖZGÜRLÜĞÜMÜZÜ İLAN EDİYORUZ. BU GÜN KARNE GÜNÜ ! YAZ TATİLİ BİZİ BEKLER!)) alarmım çaldığında tek kıpırdamamla yere yapıştım. İçimden yeni yeni küfürler üreterek alarmı kapadım. Ben neden bi türlü filmlerde ki gibi uyanmayı beceremiyorum? Neyse konumuz bu değil. Yerden kalkmaya üşendiğim için sürüne sürüne odamda ki banyoya gittim. Saçımı taramam bile 10 dakika sürmüştü.  O kadar mal bi şekil yatmışım yani. İşlerimi halledip banyodan çıktım. Üzerine bol Slipknot tişörtümle bana Deniz'in seçtiği taytı giydim. Ayakkabı olarak siyah zımbalı Converselerimi geçirdim. Gözlerimin altında ki şişkinliği biraz olsun azaltmak için kapatıcı kullandım. Sonra rutin makyajımı yaptım : Eyeliner , göz kalemi , rimel , koyu renk bir ruj. 

Aşağı inmek için odamdan çıkarken balkon kapım tıklatıldı. Gidip Deniz'e kapıyı açtım. Tam merdivenlerden koşarak inicektim ki ; ayaklarım birbirine dolandı düşmeme az kalmıştı sonra bi el beni belimden tutup düşmemi engelledi. Teşekkür etmek için arkamı döndüğümde -ki bu normalden hızlı olmuştu- burun buruna geldik. O an içimde ki ses: Bunun gözleri mavimiydi lan ? Yeriiiğğmm diye anırırken ben sadece yanağına bir öpücük kondurup gülümsemekle yetindim.

'Yemek yedin mi güzellik?'

'Hayır tam yemek yemek için aşağı iniyodum sen geldin'

'Tamam o zaman gel yolda bişeyler yeriz'

'Tamam' deyip askılıktan kapşonlumu alıp dışarı çıktım. Okula giderken bişeyler yedik biraz havadan sudan konuştuk. Karneler 1 ders sonra dağıtılacağı için Deniz bir derslik bizim sınıfa geldi. Karne günü olduğu için hoca haliyle serbest bıraktı. (Kendisi son gün ders işleyecek kadar piskopattır ama insafa falan geldi heralde.) Bizde müzik dinleyelim dedik. Kulaklığın tekini Deniz'e verdim.

'Slipknot?'

'Olur, hangi şarkı ?'

'The heretic anthem'

'En sevdiğim'

Sonra sırasıyla Psychosocial , Before I forget , People=Shit , All Hope İs Gone şarkılarını dinledik. Zil çalınca Deniz tam çıkıcakken bişey unutmuş gibi bi yüz ifadesiyle yanıma gelip yanağıma bir öpücük kondurdu. Diğer kızlar gibi böyle şeylerde kızarmadığım için kendime teşekkürler yağdırıyodum içimden.

'Çıkışta bekle beni güzellik'

'Peki bayım' 

Sonra yanıma Piç Smile yaparak Eda geldi. (Bizim gruptan aynı sınıfta olduğum tek kişi Eda)

'Vaay sevgili yapmışız ? Kim bu ? Ad soyad , adres , özellikler, Tc kimlik no ve telefon numarası rica ediyim' 

'Deniz Özer , adres : yan ev , özellikler : Şebeklik , yakışıklılık , tatlılık . TC kimlik no bilmiyorum , telefon hayatta vermem'

'Oha kim bu ?'

'Arkadaşım'

'HII BZ JST FRNDİZ .SS'

'ÇNKÜ ZYN MSLMN'

'Yeter'

'Bence de'

Sonra öğretmen gelip Karne Günü konuşmasını yaptı ve karneleri dağıtıp gitti. Ben böyle sınıfta kalırım falan diye düşünüyodum ama TEŞEKKÜR ALMIŞIM. Bn. Tşkkr . Almşm .s Neyse ergen triplerimi bi kenara fırlatıp okulun çıkış kapısına gittim. bir kaç dakika sonra Deniz koşarak geldi , beni kucağına aldı ve döndürmeye başladı. Sonra ne yaptığının farkına varıp beni yere bıraktı. Bu şaşkın hallerine kahkaha attım. 

Black İn BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin