rozdział 1

801 32 6
                                    

Wybiegłam z domu i pobiegłam do lasu.Dlaczego on mi to robi!Ci ja mu zrobiłam?Niewdzięczny gnój!-Wróćmy na początek historii...Wszystko zaczęło się rano.Jak zwykle wracałam że szkoły do domu.Ciągle myślałam o Eldaryi.Mój prawdziwy dom.Kilka lat temu porwał mnie człowiek w masce i wysłał do tego świata...
13 lat temu..
Mała sześcioletna dziewczynka chowała się przed jej przyjacielem-Ezarelem.Był to niebiesko włosy elf.Był ode mnie starszy o 2 lata.Mimo to uważałam go za swojego najlepszego przyjaciela.Miałam więcej przyjaciół-Nevra.Czarno włosy wampir.Był ode mnie starszy o 2 lata.Był mniej/więcej w wieku Ezarela tyle że starszy o miesiąc.Miiko.Czarno włosa kitsune.Była dla mnie jak siostra,która była że mną od zawsze.Ona się mną zaopiekowała.Jestem sierotą.Niestety,ale za to mama wspaniałych przyjaciół.Valkyion(dop.aut.Nw czy dobrze napisałam jego imię ale cii😉)nie wiem dokładnie jakiej jest rasy ale jest dla mnie jak brat.Ma on białe włosy i jest starszy ede mnie o 3 lata.Jes najstarszy z nas wszystkich(Nevra,Ezarel i Miiko).
Wracając do Ezarela...Nie może mnie znaleść!!!HA😂😂jestem lepsza.O i mam pomysła.Pójdę do lasu i tam se poczekam.
1h później...
Nudyy!!!siedzę tu już godzinę a oni mnie nie znaleźli.Może się przejdę.Chodzę sobie tak a tu nagle...Ktoś mnie łapie od tyłu(dop.aut.bez skojarzeń 😏).Nagle poczułam jak ktoś uderza mnie w głowę a później ciemność...
Ezarel.pov.
Bożeee...gdzie ona jest.szukam jej od ponad pół godziny.nagle przed sobą zobaczyłem moich przyjaciół
-Witaj Ezarelu-krzyknęła młoda kitsune-co porabiasz?-spytał mnie Nevra.-szukam takiej jednej gówniary.Nie widzieliście jej?-spytałem-nie...A co jeśli się zgubiła?-kitsune przeraziła się -trzeba je poszukać razem.-rozkazał Val.Przeszliśmy całą KG i nigdzie nie mogliśmy jej znaleść.-Nie ma jej😞-Miiko widocznie jest bardzo przerażona i...smutna.-Poszukajmy jej w lesie-Zaproponowałem.Wszyscy skierowaliśmy się do lasu.Nagle usłyszeliśmy krzyk i pobiegliśmy w jego stronę. To co tam zobaczyliśmy...SZOK!!!!Facet w masce zabierał (I/M) i wysłał ją gdzieś.To się nie dzieje naprawdę.(I/M).
------------------------------------------------------
A oto i pierwszy rozdział!! Wiem trochę dupny ale cii😉😉za wszystkie błędy przepraszam i proszę o wybaczenie😭A tak na serio to pisać czy wam się podoba książka😉Serduszko też jest mile widziane😏Papa moje tościki🍞

Eldarya : Elf i Ja wilk (Ezarel x reader) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz