Zehra:
Günün sonun da tatlı bir yorgunluk ile eve geldik. Salonda oturup güzel geçen günün değerlendirmesini yapmaya başladık. Nihat yorgun olduğunu söyleyerek odasına çekildi. Aslında yorgunluğu bugün ile ilgili değildi. Ayşe öldüğünden beri ne zaman daralsa yalnız kalmak için böyle söylüyordu. Acısını bize yansıtmak istemiyor..
Bizi üzmemek için böyle yaptığını çok iyi biliyorum. Ama Nihat böyle davrandıkça daha çok üzülüyorum. Eğer kızları olmasaydı Nihat bu olanlara alışamazdı. Gerçi bir insan hayat arkadaşının yokluğuna nasıl alışır ki…
Düşüncelerimi bölen kapıdadan bize şaşkınlık ile bakan Nihat oldu. Elinde bir cd ile kapıda öylece kalmıştı. Ömer ile birbirimize baktıktan sonra Nihat'a seslendim. Ama beni duymuyordu. Yavaşça kalkarak yanına gittim. Elinde ki cd yi aldım ve üzerinde yazanları okudum.
Ama bu nasıl olur ki.. Şaşkınca Ömer'e baktım.
"Ömer..
Bu cd..
Ayşe..
Ölmeden önce, bir cd bırakmış..""Nasıl yani!"
"Üzerinde bana birşey olursa bakın yazıyor."
Ömer cd yi hemen elimden alarak çalışma odasına gitti. Bir kaç saniye sonra bilgisayarı ile salona geldi. Sehpanın üzerine bilgisayarı koydu ve cdyi taktı. Ayşe ve Nihat'ın yatak odasında çekilmiş video. Muhtemelen kendi başına çekti. Fonda slow bir parça çalıyordu.
(Burcu biricik - Hayat şarkısı)
"Merhaba..
Eğer bu cd elinize ulaştıysa..
Bana birşey olmuş demektir.Ama üzülmeyin olur mu? Hayat bu. Herşey olabiliyor hayatta. Ben daha önce atlattığım kansere tekrar yakalandım. Ve bu kez öylesine korkuyorum ki..
Kendime birşey olmasından değil, kızım Asya ve Nihat için korkuyorum. Bana birşey olduğunu öğrendiğinde kim bilir ne kadar çok üzüldü, ne kadar acı çekti.. Bunları tahmin edebiliyorum çünkü eğer Nihat'a birşey olsaydı ben paramparça olurdum.
Ama kızım için hayatta kalmak için mücadele verirdim. Nihat, hayatım sen yalnız değilsin.. Annem, Halam, abim, Hediye abla, dostlarımız ve Zehra hep senin yanında olacaklar. Sen kızımız için ve onlar için hayata yeniden sımsıkı bağlanmalısın. Seni yalnız bırakmayan insanları asla unutma.
Bu hayatta her şey çıkarlar üzerine kurulu bir düzen içinde olmuş iken bizim dostlarımız gerçekten istedikleri için yanımızdalar. O yüzden çok üzülüp de onları da üzme.
Abi..
Sen benim ilk aşkım, sen benim canım.. Kızların ilk aşkı babaları olurmuş ama ben babamı hatırlamıyorum. Benim yanımda hep sen vardın. Senin benim için yaptığın fedakarlıkları üst üste dizsem kocaman bir dağ olur. İşte sen benim sırtımı yasladığım ve güvendiğim büyük bir dağsın. Zehra ile sırf ben istediğim için evlenmen, büyük bir fedakarlıktı. Ama birbirinizi sevmenize ne kadar sevindiğimi bilemezsin. Zehra mükemmel bir insan.Zehra..
Abimin, benim, bizim hayatımıza iyiki geldin. Sen geldikten sonra eve bir neşe bir hareket geldi. Seni tanıdığım için o kadar mutluyum ki, anlatamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Sen Koy (TAMAMLANDI)
FanficNefretten → Aşka ♥ AYAKTA DURACAK MECALİM YOKKEN, HAYATTA DURACAK MECBURİYETLERİM VAR. Bir yanda Kanser hastası bir kadın. (Ayşe) Ve o kadın için elinden geleni yapan Fedakar bir abi. (Ömer) Bir yanda ise ailesi için didinen ve onlar için her şeyi...