Clocitta (Conchita Wurst)

294 12 16
                                    

Fusei odata un concurs dar nu prea fusei eu convinsa de el , dar tot m-am dus.
In 2013 am decis eu cu frumusețea mea minunata de schizofrenica ambalata intr-o cutie cu ton să mă înscriu la un concurs de muzica "Heurovision" (desi eram o afoana completă, mi se plimba limba in gura cand vorbeam pentru ca eram o schizofrenica care atunci cand incerca sa isi schimbe vocea masculina in una feminina zici ca se scremea).

14 februarie 2013

Scosese-i rochia de la naftalina , era o rochia care imi punea sânii mei mici in evidenta (ah, am uitat sa va spun , nu am tate pentru ca sunt un barbat oligofren) iar curul meu senzual ca al unei maici de la biserica era bombat ca al uneia care si-a pus silicon in cur.

Ajung la sediul TVR , ma cacam pe mine de frica , zici ca eram o femeie pe ciclu intr-o stare de extaz produsa de o banana si m-am inscris cu cantecul "Barba e la moda". Am inceput sa cant eu acolo in fata juriului,da la cat de proasta eram uitasem ca m-am barbierit azi dimineata desi cantecul era vorba despre barba dar m-a pus in evidenta peruca care parea ca se unește sub nas, zici ca eram Oana Roman plina cu sos la gura dupa o shaorma XXL.

UPDATE

Am inceput eu sa cant , in momentul acela in toate oceanele a aparut un tsunami , Oana Roman devenise slaba (se simtea mirifica), Andreea Esca nu mai avea glas si BBC-ul se destramase. Dupa ce am cantat eu cu vocea mea masculofeminina in sala se ridicase doar o persoana ca sa ma aplaude. Si stiti cine era? Oatu! Incepusem sa plang , ma uimisem ca ma aplauda cineva pentru prima data , incepusem sa plang cu sos de usturoi iar Oana Roman aparuse in 10 secunde in sala aia , pentru ca stiti si voi , m-am oprit din cantat si ea a revenit la formele initiale.

40 minute mai tarziu .... (in timpul asta cantau niste ratati cu o mustata mai mare a mea)

Aflu rezultatul: "Esti calificatata in finala Austriei" , in acel moment imi pun mainile la fata si aveam o pozitie ca in desenul oligofren "Tipatul" de Edvard Munch (http://www.dailybusiness.ro/imgs/uploads/articles/2k/4fa24a384b498.jpg) dar la un moment dat m-am intristat si stiti de ce pentru ca m-am gandit ca eu nu mai am parinti alaturi deoarece eu sunt o diva masculofeminina si lor nu le place acest lucru. Atunci cand coboram scarile din greseala am tras o besina si una dintre concurentele mele cazuse pe jos si am aflat mai tarziu ca ea murise. 

10 minute mai tarziu...

Din cauza besinei rochia mea se ingalbenise si parea ca a fost daca cu mustar. Ghiciti cine era in spatele meu ca un catel?

PART 1 FINISHED

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 11, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Clocitta (Conchita Wurst)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum