Gözlerimi tekrar kapattım ve kendimi uykuya bıraktım.
************
Yatağın çökmediyle gözlerimi açtım.Yanımdaki kişiye baktığımda Özgür olduğunu gördüm.Yeni ayılmış bi halde Özgür'e baktım.
"Ne yapıyorsun Özgür?"Bi süre suratıma baktı ve gülümseyerek cevap verdi.
"Tam bi hayvan gibi uyuyorsun.Hadi aşağı gel seni bekliyoruz"
Beni bekliyorlar?Kimler?En son yanımda Çağkar vardı.Düşüncelerimi bi kenara bırakıp banyoya ilerledim işim bitince banyodan çıkıp aşağı inmeye başladım.Burnuma harika kokular geliyordu.Mutfağa doğru ilerlerken kapıdan gördüğüm Çağkar,Özgür,Çisem'di.Gaye nerde diye düşünürken birden birisi sırtıma hayvan gibi atlayıp sarıldı.Tabiki kim olabilirdi ki?Arkamı döndüm ve Gaye'ye 'Mal mısın acep?' bakışlarımı attım.Mutfaktan buraya doğru birisi geliyordu.O tarafa bakınca koşarak bana sarılan Çisem'de çığlık çığlığaydı.Bu kadar sevineceklerini bilseydim kaşımı önceden patlatırdım.
"İki gerizekalı çekilin!" Diye şaka amaçlı kızdım.Hayvan Çisem be Gaye yanaklarımı sömürürcesine öptüler.Öpülmeyi severim ama vıcık vıcık öpenlerin dudaklarına kezzap dökesim geliyo.
İkisini de ittirip üstümden çektim.konuşmaya başlayan Gayeydi.Tabiki Gaye olucak tam bi çingene ağzı var onda.
"Seni arıyoruz neden bakmıyorsun telefonuna?"
"Sessizdeydi,aslında uyanıp bakmıştım ama sadece anneme mesaj attım."bu kez Çisem konuştu.
"Merak ettik salak Allah'tan Özgür açtı durumu öğrendik."
"Amaann neysr işte önemli bi durum yok gördüğünüz gibi hadi ben açım gidip yemek yiyelim" Mutfağa doğru ilerlemeye başladım koku git gide artıyordu.Çisemler arkadan geliyordu.mutfağın kapısından baktığımda Çağkar ocakta krep yapıyordu.Onu öyle görünce çok şaşırdım.Çağkar'da beni fark etmiş olucak ki kafasını çevirip bana baktı ve gülümseyerek
"Günaydın kafası patlak kız" kafası patlak nedir ya?
"Kafası patlak mı?Kaşım yarıldı yanlız kafa değil" hiçbir şey söylemeden önüne döndü.Bende etrafa bakıyordum masada peynir zeytin türü şeyler vardı.Masaya gidip masadan bir iki şey parmakladım.Sonra Çağkar'ın yanına gidip kolumu omzuna koydum.Kafasını bana çevidi.Tek kaşını kaldırıp dudağını yamuk yapıp kafasını iki yana salladı.Kısacası 'ne ayak' dedi.
Bende gülümseyerek ona baktım.Gözlerimi kreplere çevirdim ve tekrar ona bakarak gözlerimi kırpıştırdım.Ne isteğimi anladığı için direk söze başladı.
"Tabikide hayır!" üstüne basa basa söyledi.Acınasıca yüzümü eğdim ve birden başımı kaldırdım dudaklarımı astım.Bana baktı baktı
"Çaktırma sakın seni döverim bak." krep'in ucundan kopararak ağzıma tıktı.Sonra boynuna arkadan sarılarak mutfaktan çıktım.Evde Özgürü arıyordum ama bulamadım.En son bağırmaya başladım.ince sesten kalın sese doğru.
"Özgüür!Özgüüğğrr!Özgöörr!Özg-" arkadan eliyle ağzımı kapattı ve korkmama sebep olduğu için çığlık attım. Arkamı dönünce özgür olduğunu gördüm.
"Ne bağrıyorsun Özgür,Özgür burdayım salak"
"Seni aradım evde bulamayınca bağırdım"
"Neyse işte gel kahvaltıya seni bekliyoruz" Mutfağa gitmeye başladık.İçeri girince koku daha çok burnuma doldu.Masaya baktığımda herkes oturmuş tabaklarını dolduruyordu.Ve aşık olduğum şeyde vardı.NUTELLA .Kreple harika oluyordu zaten.Hiç vakit kaybetmeden masaya oturup yemeklere gömüldüm.Kreplerden 4 tane yedikten sonra peynir,zeytin domates falan fistan yedim ve karnıma vurarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantılı
Novela JuvenilO soğuk.O siyah.O umutsuz.O sert.Ömür Alya Çakar.Başına gelen olaylar yüzünden ne halde.Hem sert,hem güçlü,acımasız,korkusuz,çekici,seksi...siyahlı kadın.Ona herkes saplantılı,o herkese saplantılı,Siyaha aşık...siyah ona aşık.O karanlıkta yaşıyor .H...