2/26. rész

177 4 0
                                    

Most csengettek ki az utolsó óráról is vagyis hivatalosan is nyár van. Erre vártam már mióta. Holnap vagyis szombaton kora reggel indulok Los Angeles-be hogy megkezdjem a nyári sulit. Mert valljuk be hogy a kurzus az annyit tesz hogy nyári suli. Mivel korán indulok ezért amit hazaértem össze kell pakolnom. Repülővel megyek így kb 7 óra lesz az út.

Még mindig nehéz elhinni hogy ez történik meg velem. Valahogy már annyira nem is várom hogy elmenjek. De most már nem fogok vissza tántorodni. Anyuék is mondták hogy ha elengednek akkor nem gondolhatom meg magamat. És muszáj leszek végig csinálni. És mivel amúgy is nehéz oda bejutni ezért sem akarom eldobni ezt a hatalmas lehetőséget.

*Reptér*

Itt állok anyuékkal és a barátaimmal a reptéren és búcsúzkodunk

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Itt állok anyuékkal és a barátaimmal a reptéren és búcsúzkodunk. 3 teljes hónap nélkülük. Be vallom őszintén nagyon fognak nekem hiányozni. Mert még se lesz ez velük ugyan olyan. Anyu apuhoz búja és az öcsém vállát átkarolva könnyes szemekkel nézz rám. Apa csak büszkén mosolyog. És az öcsém pedig fintorog. 

Hát mit nem mondjak neki se nagyon tetszett hogy nem leszek otthon nyáron. És már majdnem megtörtem mikor elsírta magát. De megígértem neki hogy veszek neki majd valami jó kis ajándékot és így legalább nem lesz akkorra bűntudatom. 

Nina és Tom is meghatódva néznek engem és látom Ninán hogy majd elsírja magát de próbál erősnek kinézni. Tomon meg már most látom hogy amint felszállok a gépre elsírja magát ahogy anya is meg Nina is. Talán az öcsém meg az apám lesznek olyan erősek hogy nem sírnak de nem vagyok abban se biztos. 

Amint felszállt a gép és már nagyon izgulok. Bár már most sírhatnékom van. Mert messze leszek a megszokott életemtől meg úgy mindentől. Mivel nem fogok ott senkit ismerni így kicsit elveszett leszek de remélem hogy hamar találok valakit aki majd segít nekem mert nem nagyon szeretnék eltévedni.

Picit elbóbiskoltam. Mivel nem nagyon tudok repülőn aludni. Ezért hamar felkeltem. És még milyen jó. Mert így legalább egy lélegzet elállító látványt láthattam amit meg is örökítettem. Valami meseszép látvány a kivilágított Los Angeles. 

Szerencse hogy ablak mellett ültem mert különben soha nem látom ezt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Szerencse hogy ablak mellett ültem mert különben soha nem látom ezt. Le se vettem a szemem a városról mert egyszerűen nem bírtam. Már kezdtem izgulni. És még csak most jutott eszembe hogy hogyan jutok el a koleszbe mikor is megvilágosodtam. Mivel kaptam egy e-mailt még régebben. Azt megnyitottam és elolvastam így már nyugodt volt a lelkem mivel egy autót küldenek kiértem ami azért most jól fog jönni. 

Mikor leszálltam és meglett a csomagom is akkor megkerestem a kiutat és a szememmel pásztáztam a parkolót míg meg nem láttam egy autót amin a kolesz jele volt  és a pasi aki vezette az én nevemmel ellátott táblát tartott. 

Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora