anılar : Foxy ve Spring ' in arasındaki olay

195 24 19
                                    

Hayatımda ilk defa bu kadar uzun başlık atiyom.... herneyse devom

Orta okuldaydılar ve en iyi arkadaşlardır. Tamam mı? Anladık sonra foxy ile Spring biraz mesajlastiktan sonra foxy Spring' ı evinde kalmasını kabul etti ok? Tmm sonra akşam oldu buraya kadar anladık sonra Spring su içmek için kalkmış sonra karnı guruldamış Spring te uyku sersemi olduğu için Foxy'nin  pudingini yedi . Sabah FOXY' nin bağışlarıyla uyandı ve yanına gitti foxy ona bakıp onun üstüne atladı. Niyemi çünkü Spring in ağızinda puding lekesi vardı. Oyuzden foxy onu biguzel dövüp küstü..... Ne sandiniz daha  dramatik bi şey mi? Herneyse bu özet alta daha ayrıntılı yazdım :)






















İveeet gine bir okul günüydü. Foxy  yataktan zorda olsa kalktı. Aynaya baktı ve içinden bir besmele çekti. ( Sülalecek fnafı türk yaptık sanırım ) Sonra banyoya gidip saçını taradı. Baynodan çıkmadan aynadan göz kırpmayı unutmadı.  Odasına gidip üstünü giydi, saate baktı okulun başlamasına  10 dk kalmıştı Foxy çantasını alıp ekmeğin arasına diş macununu sürdükten sonra buz dolabına baktı bir tane puding kalmıştı Foxy onu yarına bırakma kararıyla  ayakkabılarını giyidi, çantasını tek koluna takıp ekmeyi ağızına sıkıştırıp okula koştu.

Son bi ısırık ve ekmek bitti  . Sınıfa girdi , ona bağıran hocayı takmayıp ,Springle oturduğu yere geçti . Ve ders COĞRAFYA Foxy bir kez daha şansına bele okuyup ( yanımda çocuklar var buyüzden böyle yazdım yoksa - küfredip - yazardım)  . Kafasını sıraya koydu.

Onu uyandıran teneffüs zili değil telefonun titremesi oldu.... Foxy bıkın bir şekilde telefona baktı . Mesaj gelmişti. Kimden geldiğine baktığında  benim karı dan geldiğini gördü.

Foxy yanındakine bakarak içinden ona mal demekte haklı olduğunu bir kez daha anladı.

Benim karı -

Pist Foxy bugün sizde kalabilir miyim?

Kızıl Kafa-

Niyeki? Hem niye direk yüzüme söylemiyon  ?

Benim karı -

Ya napiyim kuzenlerim geliyo ? Hem hoca bakıyordu ...

Kızıl Kafa-

Mal!! Yanındayım zaten hoca arkasını döndüğünde söylerdin

Benim karı-

Onu boş verde sizde kalabilir miyim?

Kızıl Kafa-

Hayır

Benim karı-

Lütfen!!!

Kızıl Kafa-

Hayır

İşte bir kaç dakika sonra Foxy ikna olup Spring' in gelmesine izin verir...

Ders ders ve bir sürü ders sonunda okul sona erdi. Foxy montunu alıp çıktı. Spring ise onu takip etti.

Ve en sonunda eve vardılar. Foxy çantasını bir kenara bırakıp - daha doğrusu fırlatıp- üst kata çıktı ve odasına girdi .... Üstünü giydi ve aşağı indi, Foxy odadan çıktıktan sonra Spring üstünü değiştirdi. Ve nasıl olduysa tüm aile bireylerini ikna etmişti....

-yatma vakti-

Spring , Foxy'nin annesi Spring için yaptığı yer yatağına, oturdu Foxy ise yatağa yaptığı gibi uyudu. Bir süre sonra Springte uyudu...

Spring su içmek kalktı ve mutfağa gitti. Suyunu içtikten sonra midesi gururldadı ve o uyku sersemliği yüzünden Foxy'nin pudingini yedi....  Sonra yattı sabah ne olucanı bilmeden .-.

Sabah Foxy'nin bağışlarıyla uyandı ve mutfağa gitti ve içinden ' keşke gitmeseydim' didi. Foxy ona baktı, gözlerini kıstı ....

" Sen..."

Dedi sessizce Foxy

" Sen!!..."

Dedi ve Spring'in üstüne atladı

" Sen nasıl benim pudingimi yersinin!!!"

Diyip Spring' e geçirdi.

" Bidaha"

Yumruk geçirir

"Asla "

Bu tane daha

"Benim"

Boğmaya çalışır

"Pudingime"

Evden dışarı atar

"Dokunma!!!!!!!! "

" Ama-"

Dedi. Üzgünce Spring .

" Aması yok!! Artık senden nefret ediyorum!!"

Diyip . Kapıyı kapattı. Spring ise sessizce

"Ö-özür dilerim "

Dedi...

Hani her hikayede azıcık olsa da ders çıkarılıyor ya he bundan da bu dersi cikaricaz

ASLA FOXY'NİN PUDİNGİNE DOKUNMA/YEME ....

Tamam mı? :)  Ve bu arada bi günde  2 bölüm bide bu bölüm 529 kelime

Alkış lütfen

Kalbimdeki Parça - FANGLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin