REGULAMIN ▶

2.7K 152 173
                                    

ostatnia aktualizacja 09/05/2019

Nadszedł czas najwyższy na umieszczenie okładek w jednym miejscu i tak powstaje moja okładkownia. Poniżej znajduje się regulamin, który jest obowiązkowy przed złożeniem zamówienia.

|składajcie je pod najświeższym postem ZAMÓWIENIA OTWARTE|

1.▶ Opowiadanie musi być opublikowane.

Bądź oczekujące wyłącznie na okładkę. Rozumiem, że nie chcecie puszczać swojego dziecka w świat bez odpowiedniego imidżu, jednak proszę o publikację do 5 dni od otrzymania zamówienia (zrobię wyjątek, jeśli nie będzie możliwa ze względu, np. na wyjazd). Proszę też nie upominać się co godzinę. Zaznaczę, że wattpadowicz też człowiekiem, uczniem, "pisarzem" i czasem wpada w wir obowiązków. Jeśli piszę, że wykonam zamówienie, to wykonam, spokojnie:D.

2.▶ Nie robię okładek do fanfiction.

Mam na myśli tu zespoły, czy sportowców, a także wszelakie Kamienie na szaniec, Czas honoru i inne o tematyce II wojny światowej. Nie. Piosenkarzy też unikam, chyba, że macie bardzo dobre zdjęcia.
Zrobię do fanfiction z seriali i filmów - tutaj nie ma przeszkód w postaci niedostępnych zdjęć.
W środek tego mojego monologu wpisuję hasło, którym jest imię Waszego ulubionego bohatera literackiego. Będzie Wam potrzebne poniżej.

3.▶ Jeśli składacie zamówienie u mnie na okładkę (nie mówię o innych grafikach), wstrzymajcie się przed robieniem tego samego u innych. Jeśli okładka nie pasuje, to nic się nie dzieje. Wstawiam ją tutaj jako wolną, by moja praca nie poszła na marne. Bądźcie wobec mnie szczerzy, wciąż się uczę i czasem jest mi trudno idealnie odwzorować wasz pomysł. Po złożeniu zamówienia, proszę nie zmieniać okładki po dwóch dniach. Potrafię to sprawdzić, wiem, gdzie mieszkają moje okładki:)

4.▶ Muszę to wpisywać w regulamin raz jeszcze (niektórzy nie widzą niewidzialnego tekstu nad punktem 1.), żeby nie było później do mnie żadnych pretensji. Nie przyjmuję zamówień przez wiadomości prywatne. Rozdziały, pod którymi przyjmuję zamówienia, do czegoś służą. Zgadnijcie do czego. Nie będę odpisywać na wiadomości typu "Zrobisz mi okładkę?".

Przebrnąłeś/aś? Gratulacje:D Teraz możemy przejść do tej przyjemniejszej części, czyli szablonów zamówień. Przejdź do opcji, która cię interesuje.

OKŁADKA

TYTUŁ:

AUTOR: |czy to nick, czy imię i nazwisko; co tylko chcecie|

CYTAT: |niewymagany|

OPIS: |ale nie wklejajcie mi opisu, tylko po krótce opiszcie mi o czym jest opowiadanie|

GATUNEK: |żebym przypadkiem nie przypasowała stwora z lasu do romansu xD|

WIZJA: |czyli co chcecie aby znalazło się na okładce. Czasami wasze pomysły mnie przerastają, serio xD Dlatego nie obraźcie się, gdy nie zastosuję się do waszych życzeń lub po prostu odmówię wykonania okładki|

HASŁO: |regulamin przeczytany, to wiesz co robić|

HASŁO: |regulamin przeczytany, to wiesz co robić|

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
VELLOSO | graphics ❌Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz