ⓟⓘⓐⓝⓞ

85 7 0
                                    

In camera intunecata se auzi un scartait , in timp ce un tanar intra sfios cu pasi marunti.

Rasufla greu , cativa aburi reci iesind din gura sa usor intredeschisa. Pe obrajii lui palizi , cateva lacrimi aproape inghetate siroiau.

Odata ce inchise usa veche in urma sa, barbatul scoase un urlet plin de agonie. Acesta cazu pe podeaua prafuita , soptind printre suspine "Appa , appa"

Furios si indurerat , arunca o vaza inspre oglinda dinspre el. Aceasta se facu in cateva momente bucatele , chipul lui schimonosit reflectandu-se in fiecare ciob spart.

Trecuse deja un an de la moartea lui appa.

Si totusi Yoongi nu a putut sa treaca peste.

Timp de 365 de zile a stat izolat in acel apartament , fara sa ii pese de modul in care arata , fara sa dea doi bani pe oamenii din jurul lui. Voia sa stea singur , inecandu-se in propria pustiiciune.

In palme tinea o frumoasa crizantema pe care o aseza grijuliu pe un obiect de mobilier acoperit de un material subtire. Nu stia ce se afla in sub cearsaful alb ca neaua , insa curiozitatea l-a indemnat sa dea la o parte materialul textil.

In fata ochilor sai apare un instrument din lemn , lacuit , parand ca nou. In tot acest timp , nici macar un fir de praf nu a indraznit sa se atinga de aceasta comoara ce ascundea sentimente pe care nici Yoongi nu le putea descrie.

Era un pian negru ca abanosul. Cateva sageti argintii ale astrului tutelar au izbutit sa intre pe fereastra din salon , reflectandu-se pe suprafata lucioasa a instrumentului.

Vrajit , barbatul mangaia sfios cu buricul degetelor materialul dur , dar fin la atingere.

Mana sa osoasa a apasat cateva clape.

"Do , Sol , Fa.." isi repeta in minte el , incercand sa isi aminteasca un cantec invatat in copilarie.

Deodata , curajul ii umple sufletul si degetele sale incep sa se miste automat pe claviatura , o melodie duioasa incantand auzul coordonatorului.

Yoongi inchise ochii si zambi pentru prima oara. Simtea ca traia in sfarsit , ca viata lui avea sens.

In acel moment nu realizase ca isi gasise drumul spre vindecare , spre fericire.

Nici macar nu stia ca..

In acea noapte racoroasa de noiembrie , isi intalnise prima iubire.

Sfarsit

Piano // m.yg.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum