Odloučení

466 46 0
                                    

Probouzím se brzy z rána ani slunce ještě nevyšlo. Něco ve mě chce, abych šla ven. Zrovna se střídá stráž a tak mám příležitost. Vyběhnu k bráně a nenápadně vyběhnu ven. Běžím rychle a proměním se ve vlka, protože v téhle podobě jsem rychlejší. Po nějaké době běhu jsem se dostala do lesa. Ale nepřestanu běžet a pokračuji dál. O pár kilometrů je konec naších hranic a odděluje nás menší vodopád za ním je hranice dalších smeček. Zastavila jsem se, abych se napila a pokračovala jsem dál. Už pomalu začíná svítat a dělám první kroky na cizí území musím se dostat přes jejich hranice až k horám.

Po chvíli zjišťuji, že za mnou běží dva černí vlci a asi nejsou nadšení, že jsem na jejich území. Jeden po mě už skočil, ale já zavrčela na něj a jakmile si všimly mých očí tak ihned přestaly a stáhly se. Konečně jsem byla za jejich hranicí a nacházela jsem se na území, které nikomu nepatří. Vběhla jsem do lesa a na chvíli jsem si odpočinula. To bylo poprvé co jsem byla tak dlouho vlk a neměla jsem v plánu se proměnit. Bylo mi řečeno, že pokud bojovník si vybere vlčí podobu zůstane vlk navždy tak uvidíme. Odpoledne jsem pokračovala dál v cestě. Byla jsem konečně sama a volná. Po dlouhé cestě jsem konečně dorazila na místo. Bylo to území v horách s jezerem a bylo tu bezpečno. Ve skalách byly menší jeskyně a to bylo moje útočiště. Rozhodla jsem se, že budu samotný vlk.

Později jsem šla prozkoumat místo kde se nacházím a šla jsem si ulovit jídlo. Krásnou mladou srnu jsem si dala a jen pro sebe úžasný pocit. V okolí žádný nepřítel nebyl a tak jsem byla klidnější. Už se začalo stmívat a tak jsem si šla obhlídnout první jeskyni co jsem našla. Byla útulná a tak jsem se usadila. Velice rychle jsem usnula, protože jsem byla unavená z náročné cesty.

Kdo jednou se rozhodne stát vlkem navždy bude a už zpátky se nepromění. To jsou slova velkého náčelníka....

Děkuji moc všem za čtení mého příběhu díky vám jsem se dostala na neuvěřitelné první místo. Jste úžasní a doufám, že se zatím líbí příběh. Už moc dílů nebude zbývá jich jen pár do konce tak doufám, že se to bude líbit dále <3


Mé vlčí já (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat