8.

2.5K 154 69
                                    

Takže, jelikož jsem vám minule dala na výběr, jak to bude pokračovat, zvolili jste si (myslím že) třikrát za B, přičemž jste řekli jednou Bax, jednou Wedry a jednou dokonce i Honza, tak jsem tam nechala ztrapnit všechny dotyčné. Jsou tam od nejmenších ztrapnění až po fakt velké. Přeji pěkné čtení.

Carrie
Po tom, co se Honza konečně přivítal s klukama a dohodli všechno potřebné, otočil se k odchodu. Jenže jak se otočil, že už jde, zakopl o svoje nohy a začal padat dolů, během toho pádu shodil věšák s bundama, které na něj spadly. A jak padal, zavadil o kliku dveří. Když jsem se na něj koukala, jak tam tak leží pod těma bundama v otevřených dveřích, a slyšela smích sousedky, která samozřejmě zrovna byla venku, bylo mi tak strašně trapně. Bože, to je trdlo. Poté, co za sebou s rudými tvářemi Honza zavřel dveře, nastalo ticho. Jediné co to ticho protínalo byl zvuk motoru jeho auta. A když i ten po pár vteřinách utichl, ticho se stalo ještě trapnější. Stála jsem tu v chodbě, u nohou své věci a přede mnou tři kluci, které jsem znala jen z videí a streamů. Konečně to ticho narušil Radek s tím, že si jde vybalit a natáčet video. Když odešel, zůstala jsem tu s Pavlem a Štěpánem. Oba mě pozorovali a nakonec se bez jediného slova zdejchnul i Pavel. Zůstala jsem tu tedy jen se Štěpou, který na mě koukal, jak na svatý obrázek. Nakonec začal něco mumlat z čehož jsem pochopila jen, že mě tu hodlá provést. Vzal moje věci a odnesl je do místnosti mezi jeho a Pavlovo pokojem. Když prohlídka skončila, začala jsem s vybalováním. Když tu v půlce vybalování se rozrazily dveře, v nich Pavel, a řekl mi, že večer bude stream, tak ať se přípravím, že bude rachot.

Večer
Všechno už bylo připravené na stream. Zrovna jsem šla dolů do kuchyně, kde Radek dělal večeři. Už z chodby jsem slyšela něčo divného. Znělo to, jakoby tam někdo týral zvířata, či co. A když jsem se zastavila na prahu dveří, naskytl se mi pohled na Radka svlečeného do půl těla jak stojí jednou nohou na židly, druhou na zemi a s vařečkou v ruce a zavřenýma očima zpívá firework od Katy Perry. Hodnou chvíli jsem tam ještě stála, než si mě všiml, načež začal něco zběsile mumlat a rudými tvářemi. Neřešila jsem to a zase se zdejchla nahoru, kde jsem dostala totální záchvat smíchu.

O pár hodin později
Stream už se blížil ke konci a já byla poslušně zalezlá ve svém pokoji, když se otevřeli dveře a Pavel mi oznámil, že jdou do klubu a že mě berou s sebou. Po cestě v autě jsme si ujasnili pravidla. Já společně s Radkem nebudem pít, protože já jsem nezletilá a Radek bude řídit.  V moment, kdy jsme vylezli do hlučného klubu, se mně a Ráďovi kluci ztratili. Sedli jsme si na bar a dali si limonádu. Když byl o několik hodin později konečně čas k odchodu, nastal jeden problém. Štěpán se opil trochu víc a my ho nemohli dostat do auta. Pavel a Radek se ho tam snažili všelijak nalákat, ale nic nezabíralo. Štěpa si tam spokojeně běhal po parkovišti a snažil se "zpívat" Včelku Máju. Nakonec se Pavel na něj naštval a přes celé parkoviště zařval: ,,Ty k*ndo solená, padej do auta!'' což Štěpu donitilo konečně nasednout a my mohli vyrazit.

Doma
Bohužel ani doma ten bordel neustal. Radek šel kluky uklidit do jejich pokojů a já se v tom svém snažila učit. Nakonec jsem se na to ale stejně kvůli kraválu vyprdla a šla spát dolů na gauč. U sebe bych neusnula...

Štěpán
Ráno jsem se vzbudil s hroznou bolestí hlavy. Včera jsem se v tom klubu hrozně opil. Když jsem se vydal dolů pro prášek na bolest, dole už seděl Radek a Carrie. Pozdravil jsem je a Carr ani nezvedla pohled od mobilu. Byla tak rozkošná. Kdežto Radek ode mne odvrátil pohled a se smíchem řekl: ,,Chlape, tak to jsem vidět úplně nemusel.'' Vrtalo mi hlavou co tím sakra myslí, když jsem tam dole ucítil menší větřík a to mě donutilo se tam podívat. Měl jsem rozepnutý zip na kalhotech a celý můj ehm, ehm jaksi pozoroval okolní svět, jestli si rozumíme.

Tak. Tady to máte. Je to extrémně dlouhá část a dala mi upřímně hrozně zabrat. (obzvláště hledání na internetu pořádný trapas kvůli Štěpovi. No, nakonec jsem našla...) Zažili jste taky nějaký pořádný trapas? Jestli ano, můžete se s ním podělit v komentářích. Lucy

You are my new family?! |MenT| Kde žijí příběhy. Začni objevovat