Silver pov:
-Sierra!Sierra,esti bine?intreaba Chris speriat
-Da,sunt bine,nu m-a nimerit.zice înfiorata.
-Sigur?intreb sispicioasa
-Da,mai,haideți in haita.zice si ne-o ia înainte.
Mergem toti după ea si ieșim din padure.Intram in casa cu toții si le arătăm camerele lui Chris si Sierrei.
Merg urmată de Austin in camera noastra.Imi iau pijamaua sa merg in baie pentru un dus scurt.Ies si intra Austin.Il aștept pe pat sa putem vorbi.
Deci,White,care e faza cu mine fiind si mai speciala?
Tu ai puteri mai mari ca ceilalti varcolaci ai anotimpurilor,dar nu le stiu.Trebuie sa le descoperi tu.
Ok.Termin de vorbit cu White si un Austin fara tricou mi se proiecteaza pe retina.Oh,cred ca salivez...
-Gata?intreb văzând ca nu va zice nimic
-Da.zice si se apropie de mine
Se poziționează in fata mea si își zdrobește buzele de ale mele.Ma las pe spate neîntrerupand sărutul,el își pune mâinile de o parte si de alta scapului meu si începe sa ma sărute pe gat,lăsând cate un semn de toată frumusețea. Mâinile mele se plimba pe spatele lui simțind cum mușchii sai se încordează. Imi da tricoul jos si începe sa imi depună săruturi umede pe abdomen,lăsând totodată si niste semne păcătoase.
Dintr-o data cineva bate in ușă si Austin mârâie puternic.
-Austin,Silver!Sierra a leșinat! tipa Chris de după ușă.
Eu si Austin ne îmbrăcăm in ritm alert și când terminam deschid usa.
-Cand?De ce?intreb rapid
-Am mers la ea in camera sa vorbim si am gasit-o leșinata.spune Chris cu ochii roșii,a plâns...
-Haideți sa o ducem la spitalul haitei.zice Austin agitat sau excitat?Cred ca amândouă. rade White...
-Bine, haideți.zic si plec spre camera Sierrei.
Ajung la camera ei,împreună cu băieții,vazand-o in stadiul acesta,Austin o ia in brațe si pleaca spre spital.
Ajungem la spital si Chris începe sa strige după un medic.Intr-un final,vine unul si o pune pe o targa,apoi intrând in sala de operație.Eu cu Austin ne așezam pe cate un scaun si Chris se prelinge pe peretele paralel mie.
-Nu sora mea.Te rog nu mi-o lua si pe ea.Te rog,șoptește Chris..
-Stai liniștit,Chris.Va fii bine.il încurajez pe Chris.
*********
Dimineața...
Suntem aici de aseară de la ora 23:30.Austin a adormit pe scaun,eu cu Chris stand trezi toată noaptea.Eu am vorbit toată noaptea cu White,iar Chris a plans. Dupa ore chinuitoare,in sfârșit vine un doctor la noi.
-Luna,spune si își pleacă capul
-Cum e sora mea?intreaba Chris
-Pacienta in afara oricărui pericol.zice si respiram ușurați.
-Putem sa o vedem?întreaba Austin care cred ca sa trezit cand m-am ridicat de pe scaun.
-Sigur este la salonul 113,dar aveți grija. Are nevoie de odihnă.zice doctorul calm
-Dar de ce a leșinat? ma trezesc întrebând
-Avea un glonț in umărul stâng,aproape de inimă.imi raspunde la întrebare si noi stam si privim uimiți.
Dupa câteva minute,ne revenim din starea de moleșeală si am plecat spre salonul ei.Intram inauntru in sir indian si se pare ca Sierra se holbează la tavan ca la cel mai frumos tablou.
-Sierra,ce bine ca esti bine!spune Chris si o ia pe fata intr-o îmbrățișare de urs..
-Chris...nu....p-pot...res-pira.rostește si Chris o eliberează. Mulțumesc.
-Hei Sierra,cum te simți?De ce nu ne-ai spus despre glont?o intreb pe blonda
-Mai bine acum,imi pare rău ca nu v-am spus.Nu am vrut sa va îngrijorați.zice si își coboară privirea la tenișii mei...
-E ok,dar sa nu mai faci asta.Esti parte din haita si nu poți sa nu ne spui.zice Austin cu tonul de Alpha Suprem.
-Noi mergem sa ne culcam.ii instiintez pe frati.Chris,vi si tu?continui spre brunet.
-Nu,duceti-va voi.ne zice si sora sa se încrunta
-Ba te duci sa dormi!Fac pariu ca ai stat aici toată noaptea.il mustreaza sora sa.
-Dar..
-Nici un dar.Te duci si te culci!il întrerupe Sierra.
-Mmm...ok,dar ma întorc in câteva ore,spune Chris si o săruta părintesc pe frunte
-Ok.Pa.
Plecam de la Sierra si mergem fiecare in camera sa.Fiind deja in pijamale,ma trantesc in pat si adorm imediat.
********
-Silver!Silver!Trezește-te!aud pe cineva cum ma striga si eu mormăi ceva ce nici nu înțeleg.
-Ce vrei?intreb intr-un final
-E vorba de Sierra.Are convulsii.cum aud ma ridic instant.
-Ce?întreb tare
-Haide la spital.zice Austin si eu sar la propriu din pat
Alerg spre usa,nepasandu-mi ca sunt in pijamale și teniși negri încălțați in grabă.
Ajung in 5 minute la spital si il găsesc pe Chris in hol plângând.
-Chris?Cum e Sierra? intreb șoptit
Chris își ridica capul spre mine si zice:
-E numai vina ta!
-Vina mea?intreb uimita
-Daca nu ne aduceai aici,Sierra ar fi fost vie in momentul de față!tipa si rămân perplexa.
Fug spre salonul ei,doar ca sa vad un cearceaf ce ii acoperă fața.
-Nu,nu,nu.Oh,Doamne,Sierra.zic si vreau sa ma apropii.
Cand fac un pas,o lumina verde smarald o acoperă pe Sierra.Aura ei,puterile ies la iveala!spune White.
Buna seara lupisori!Ce faceți? Cum o mai duceți?Nu ma omorati,va rog!Sper sa va placa capitolul,dar mi se pare cam sec.Nu prea am avut inspirație...
Peace!
CITEȘTI
Cold as ice... //IN PAUZA//
WerewolfEa:Fata ciudată din liceu datorita parului alb ca zăpada,pielea de porțelan,ochii caprui reci ca gheata, si singura din liceu care este un vârcolac,nimeni nu știe acest aspect.Nu are nici un prieten.De familie este tratata cu răceală si are puteri d...