'ARA BEBEĞİM ATEŞLİ GECELER YAŞAYALIM.'

222 13 4
                                    

Evet.. Şuan ne mi yapıyorum? Tabiki Hoseok'un saçma işleriyle uğraşıyorum. Tuvalet kapısının arkasına 'Ara bebeğim ateşli geceler yaşayalım.' yazmak nasıl bir saçmalıktır. "Hoseok! Hadi ama. Sen nasıl bir ergensin? Bırak şu saçma şeyleri." beni takmadan kapının arkasına yazmaya devam etti. "Jung Hoseok!" diye bağırdığımda sonunda dikkatini çekebilmiştim paşamın. "Jimin sen git ben birazdan gelirim." Ne halt yersen ye. Kapıya yazı yazmak hemde tuvalet kapısına yazı yazmak... bu çocuk hiç büyümeyecek. Aslında piçlik yapıp müdüre söylemek geçmiyor değil ha içimden. Ama ben öyle bir insan değilim. Yada öyle bir insanım.

⋆ ⋆ ⋆ ⋆

Şuan da tabiki de müdürün kapısını çalmaya hazırlanmıyorum. Kapıyı tam tıktıklarken kafama birşey fırlatıldığından dolayı duraksadım. Hadi ama ya. Burası nasıl bi okul. Kafaya uçak kağıt atmak.. hangi devirdeyiz. Kağıdı yerden alıp çöpe atıcakken içinde birşey yazdığını fark ettim. Kağıdı alıp içindeki yazıyı okudum. 'Ara bebeğim ateşli geceler yaşayalım.' Hoseok sen bittin olum. Bu kağıdı alıp bir yerlerine monte edeceğim. Bekle beni.







































Şelam öncelikle kitap inş okunur odfjdgvf ikinci olarak Jimin'i biraz sübyan yapmış olabilirim.. birazz.. çok azz.. minnacık.. fdhdgbejvehvd

NUM̶ARA +YoonMin+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin