Kis idővel amikor a tündér amondta,hogy kinyithatjuk a szemünket Jungkookra néztem. Ő kérdőn visszanézett.
-Ez a varázsgömb amit láttok mutatni fog nektek valamit.
Ezzel a tündér a varázsgömbre mutatott.
Ami rögtön "műkődésbe lépett".
Bent a gömben legelőször magamat láttam meg.
Utána Kookiet.
Egy hely következett az iskola.
Hirtlen egy ismerős személy bukkant elő Tae.
Megint verekednek Jungkookkal.És ez örökösen folytatódik.-Mindig viszályban voltatok Taehyunggal igaz Jungkook?-Kérdezte Yuri most Kookra emelve a tekintetét.
-Igaz.válaszolta Jungkook.
-Ez sosem fog abbamaradni. Ez is az átok része. Ha megszűntetitek az egyik részét jön majd a másik.
-Magyarázza aggodalmasan Yuri.
-Most a féltéjenység van soron. Előző életetekben is mindig volt ilyen személy igaz?-Kérdezte a Tündér rám majd Jungkookra pillantva.
Én tudatlanul bólintottam.
-Mit kéne tennünk?-kérdeztem meg Yuritól.
Aki most megfogta a kezem és mélyen a szemembe nézett.
-Az egyetlen képesség amit örököltél miután Vámpír lettél az az Eltörlés.
-Az mit jelent?-Kérdeztem miután elengedte a kezemet.
-Eltudod törölni bárki emlékét.-Jelentette ki a Tündér.
-Akkor nekem kéne ezt csinálnom?-Kérdeztem meg hitetlenkedve. És pont egy olyan emberen aki évekig bántott? Ne is emlékezzen miket tett? Ettől csak még gonoszabb ember lesz. Csak egy voltam a sok közül. Mit jelentene, ha most eltűnne egy az emlékeiből?Semmit.
Idővel lehet eszébe jutnék.
De mégis én is meglepődve a válaszomon meg Jungkook is:-Jól van. Megteszem.-Jelentettem ki könnyedén.
Ezután Jungkookkal távoztunk.~~~~
Szerda. A hét közepe. 2 hétig vacilálltam mit és hogyan kéne csinálni. Pontosabban Taehyunggal kapcsolatban. Számtalan alkalom lett volna , hogy eltudtam volna törölni az emlékeit. De fogalmam se volt,hogy csináljam.
Időközben Jungkook felkeresett otthon. Emlékszem kétszer biztosra csöngetett, hogy meghalljam.
Felmentünk a szobámba.
-Emlékszem,hogy csináltad régebben.-Kezdte így bevezetés nélkül.
-Hogy?-Kérdeztem vissza.
Erre válaszul megcsókólt.
-Így de valahogy úgy mint a démonok a csókjukkal együtt kíszívják az életerőt.-Ne! Azt mondod,hogy avval az idiórával is ezt kell majd csinálnom?-Kérdeztem mire bólintott egyet.
Eborzadtam. Taehyunggal aki mindig csak bántott és lehet, hogy még örülne is ennek? Nem nem kösz nem. De Jungkook hónapokkal később meggyőzött....❤Sziasztok!Szóval ennyi lenne a 12.rész. Köszönöm a sok voteot!:D❣❤
VOUS LISEZ
✔A lányból lett vámpír✔
VampireSokat piszkálnak az iskolában... Főleg a fiúk.Különesen egy Kim Taehyung nevű illető.De a lányok se kivételek. Némelyik a fejemre önti az ebédjét.Már nem bírom sokáig....