Alice:
Neața lume , frate ce somn imi este in momentul de fata sunt la ultima oră de pe ziua de azi.....mai pe scurt istorie.*********************************
Profa:Alice in ce an a avut loc revoluția burgheză ?
Eu:Îmmm nu ştiu ?
Profa:Foarte bine ......pentru azi ai un 2 , şi dacă tot te plictiseşti dute până la domnul director să îi ții companie.
**********************************
Mă duc leneşa spre doamna profesoara şi ii şoptesc un "La revedere" ....Mă întorc la banca mea şi îmi iau ghiozdanul iar apoi plec spre curtea scolii şi îmi iau maşinuța , azi e weekend ooou mâine vin vecini ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Acasă
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eu:Mamă am ajuns .
Mom:Dragă dute şi te schimba peste 5 minute vin vecinii , i - ați o rochiță neagra si nişte tenisi , fă- ți un make - up simplu , onduleaza - ți părul , încă eşti aici ?
Eu:Okey ? Asta e ciudat ....
Mom: încă mai eşti aici ?Mă duc in camera mea fac un duş de 5 minute si ma îmbrac imediat ..............
Încă putin oh da ahhhh m - am gresit .....fuck
Eu:Mamaaaaaaa !
Mom: ce ?
Eu: dar cine sunt vecinii ?
Mom: Sunt nişte. .....
^^^^^^Ding Dong^^^^^
Mom :Alice deschide uşa ..
Eu:Alice fă aia , nu fă aia , cine doamne mai este acum ?Deschid uşa şi ce sa vezi ? OMG! Faimoasa trupă exo cu fratele meu in frunte .....
Mă dau din uşa şi mă duc în bucătărie să îmi iau un energizant cu ceai negru si aloe....
Chen :Surioara ce faci ? Cât mi - ai lipsit !!
Eu:Mda cum zici tu ........poch.
Eu:Auuuu pentru ce a fost asta ?
Mom : Aşa îți primesti tu fratele si cei mai buni prieteni ai lui ?
Eu:Nu, logic ca nu ,e prea frumos uite cum îi primesc. ._|_ ...si plec.¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
12:00 pm
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Deschid uşa şi mă trântesc pe canapea. Mă rog una dintre ele avem 4 canapele.
Chen :Chiar nu mă poți ierta ?
Eu: mmmm nuuuuuuuu?
Chy(Chanyeol):Hai Alice doar este fratele tău ...
Eu: Tu vorbesti după ce mi - ați facut voi toți ?
Seh (Sehun) :All oricum va trebui să ne suport i pe toți. ...
Eu:Adică ?
D.O : Mama voastră pleaca cu serviciul in Canada iar tu vei sta cu noi.
Eu:Mai bine stau cu noii vecini....
Lay :Noi suntem noii vecini..
Eu:Mamaaaaaa! Poch si vad pe spate
Kai :Daca nu faci jur ca rămâi pe strada.
Eu:Mai bine pe strada decat cu niste criminali .
Xi :Era o pisica Alice.....Eu:Bine , stau cu voi dar nu ma veti simti prin casă ...Noapte Bună spun si adorm in brațele nu mai ştiu cui....
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ Primul capitol bye
CITEȘTI
Ploaia din inima mea
FanfictionPloaia din inima mea este o carte ce se încadrează in fan fiction si aventură , aceasta nu este la fel de populara ca altele dar cel putin spune povestea unor suflete rănite.