Yağmur'un Hayatı

8 0 0
                                    

Güzel bir gündü. Yapraklar yavaş yavaş dökülürken, güneş arada bir yüzünü gösteriyordu. Bu da kışın geliş haberiydi. Mustafa ve Elif evleneli altı yıl olmuştu.Elif ev hanımıydı, Mustafa ise şirkette çalışıyordu.Bir kız çocuğu vardı ve ismi Yağmur'du.Sonbahar mevsiminin,yağmurlu bir gününde doğduğu için bu ismi almıştı.Yağmur tam sekiz yaşındaydı . Ve üçüncü sınıf öğrencisiydi. Artık yaz tatili bitmiş okullar açılmıştı. Bugün okulun ilk günüydü. Yağmur fazlasıyla heyecanlıdır.Annesiyle okula gidicekti. Okula babasıyla da gitmek istiyordu ama babasının işleri vardı,o yüzden de gidemeyecektir.Yagmur çoktan hazırlanmıştı. Annesiyle birlikte okul yolunu tutmuşlardı. Okullara evlerine yakındı. Bu sebeple yürüyerek gitmişlerdi. Okula gelmişlerdi. Annesi onu okula bırakıp geri gitmişti. Yağmur sınıfa girmişti ve boşta olan bir sıraya oturmuştu. Sıra arkadaşıyla tanıştı. Yağmur çok geçmeden sınıfa alışmıştı.Zaten çok sıcakkanliydi. İlk günden öğretmenin gözüne girmişti. Zil çalıp herkes evlerine dağılmıştı. Annesi Yağmur'u almak için gelmişti . Eve gittiklerinde babasını gelmesini sabırsızlıkla bekliyordu. Çünkü babasına olanları anlatacaktı. Annesi yemek sofrasını kuruyordu .O sırada babası gelmişti. Babasının kucağına atlayıp , Hoş geldin babacigim ,dedi.Babasi da hoş bulduk benim güzel kızım, dedi. Yemek yediler ve uyudular . Sabah olduğunda Yağmur hastalanmıştı. Hastaneye gitmişler ,ilaç yazdirmislardi.Yagmur' un hastalığı kötüleştiği için hastaneye getirmişlerdi. Hastanede Yağmur'un kan ,idrar testi yapılacaktı.Ve yapılmıştı. Sonuçlar için doktorun odasına gitmişlerdi. Doktor aileye; _ kizinizin hastalığı ilerlemiş bunu nasıl farketmedeniz? - Hocam gribin bu kadar ileriye gidebileceğini hiç düşünmedik. -Ne gribi hanımefendi kızınız LÖSEMİ HASTASI ... -Anne güçlükle; - emin misiniz doktor bey bir yanlisiniz olmalı!-keske yanlisimiz olsa ama maalesef doğru ! -Peki ne yapabiliriz ? - Ameliyat olması gerekir!Ve bu ameliyat için para gerekir. -Ne kadar doktor? - Çok pahalı.- Doktor Bey nerden bulalım bu kadar parayı? Ben karşılayacağım, kızı hazırlayalım hemşire hanım...- Peki doktor bey.-doktor bey neden böyle birşey yaptınız?-Benim de bir kızım vardı. O da losemi hastasiydi. Onu kaybetmiştim .Bir Yağmur daha kaybetmeyelim,der ve odadan çıkar.. Ameliyat olmuş ,bitmiştir. Yağmur artık eskisinden çok iyidir.Arkadaşlarini görmek için sabirsizdir. Hemen iyilesip, taburcu olup, ilk işi arkadaşlarını ziyaret etmek oldu. Yağmur artık çok mutluydu.

Haber belki kışın acısıydı ama ilkbaharın da mutluluğuydu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 17, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAĞMUR'UN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin