Megbeszéltük, hogy Justin odaköltözik "hozzám„ majd elmentünk egy étterembe vacsorázni. Sokat beszélgettünk, majd vacsi után ugy gondoltuk elmegyünk bulizni. Ugyan oda mentünk ahol Sam beköltözést is ünnepeltük. Olyan sokat ittunk, hogy a biztonsagiak dobtak ki minket a klubbol. Röhögve, hulla részegen indultunk haza de nem tudtuk merre induljunk ezért csak a zone írányába mentünk. Egy bevásárló központ parkolojába baktattunk, mikor Sam meglátott egy audit.
-Figyu, törjük már be az üvegét ennek a fosnak.-nagy nehezen kidadogta mit akar és felvett egy nagyobb kavicsot és neki vágta a szélvédönek. Ripityára tört. Mi is megfogtunk egy-egy kavicsot és végig húztuk az autó oldalán, letörtük a rendszám táblát, az audi feliratot.
Megszólalt a jármü riasztója és a tulaj is megjelent. Mi elrohantunk és egy ki erdö szélére értünk. Nem akartunk bemenni, mert nem tudjuk hol lyukadunk ki. Még mentünk pár métert, egy nagy ütés a tarkómon és sötétség...
Reggel egy kemény, hideg ágyon ébredtem. Kinyitottam a szemem, majd nem megvakultam olyan világos volt. Felültem de a fejebe és a tarkómba iszonyú fájdalmat éreztem. Sam és Justin is most ébredezett.
-Sam, Justin ébredjetek. Hol vagyunk? Mi történt tegnap?
A fiúk is felültek. Rájöttünk, hogy a börtönbe vagyunk.
-Mi a francot keresünk a börtönbe? Mit csináltunk?-Sam teljesen kiakadt.
Elkezdtünk kiabálni, hogy engedjenek ki.
Pár perc múlva megjelent egy börtön ör akit egy 40 és körüli pasas követett.
-Ezek azok! Ök voltak!-kiabálta a pasi a rendörnek.
-Ebben biztos úram?
-Teljesen! Ezt a csajt ütöttem le.
-Akkor ezért fáj a tarkom.-gondoltam végig magamban.
Jött még 3 ör. Kinyitották a rácsot majd mindegyikönk kapott egy bilincset.
-Hova viszenek? Mi semmit nem csináltunk!-kabáltam az örökkel.
-Ez neked semmi, kislány!
Megláttunk egy elég sötét videót de látni lehetett rajta, hogy valaki/k szétvernek egy kocsit.
-Ezt a supermarket kamerája vette fel. Amikor megszólalt a riasztó és megjelent a tulaj maguk elrohantak de az itt álló úr maguk után futott és a hölgyet leütötte az urakat pedig a kiérkezö rendörök fogták el.-mondta a rendör mikor végig néztük a videót.
-Te jo ég mit tettünk.-suttogtam.
-De van egy jo hírem a számukra. 100 ezer forint bírságot ki kell fizetniük de szabadon távozhatnak mivel drogot csempésztek az italukba.
-Huuh de jó.-csuszott ki Justin szájján.
Kifizettük a bírságot (a többit a biztosító fizeti) majd távoztunk a börtönböl.
-Jézusom! Nem hittem, hogy valaha a börönbe fogok felébredni.-mondtam a fiúknak és csak bólogattak.
-Na menjünk gyorsan haza és józanodjunk ki teljesen és holnap tiszta fejjel végig gondoljuk a dolgokat.-javasolta Sam.
-Rendben.-mondtuk egyszerre Justinnal.Hazaérünk, mindenki bedölt az ágyba és már aludtunk is.
/Itt lenne a kövi rész kicsit régen volt de elfoglalt voltam. Meg rövid is lett ez a rész! A hosszú „ö és ü“ betüm nem jó úgy, hogy bocsi. Ha tetszett vote-jatok. Jó hétvégét mindenki nek! 😁/
STAI LEGGENDO
-Valódi érzés-
Storie d'amoreA történet kitaláció ahogy a szereplők is. -----2018.02.17.➡1K----- -----2018.10.29.➡2K----- -----2019.02.22.➡3K-----