Platonik▶Tanıtım

4.8K 90 24
                                    

Eylül Acar:18 yaşında..Songül,Kader,Cemre ve Meral omun ailesi..Birine aşık..Hem de platonik..Uzaktan uzağa sevdiği bir adama nasıl aşkını itiraf edebilirdi ki bir insan?

Ali Göktürk:18 yaşında..Güney ve Mert en yakın arkadaşları...Aşkı tamamen bir saçmalık olarak görüyor..Kim bilir,belki saçma bulduğu aşkın ortasında bulur kendini...

Songül Celen:18 yaşında..Hayatını adadığı şeyler var..Kardeşleri gibi..İnsanın ailesi olması için kan bağına gerek vardı illa ki?Kanından olmayan kişiler aile olamaz ?

Meral Kendir:18 yaşında..Belki de yaşadığı zorluklar onu bu kadar umursamaz yapmıştı..Çektiği sıkıntılar karşısında bir insan neden umursamaz tavırlar sergilemesin  ki?

Cemre Derinoğlu:18 yaşında..Eski hayatına dair her şeyi,aileni kaybettiysen,hayat sana onların yerini tutamasa da yenilerini veremez miydi?Kardeş gibi,dost gibi...

Kader Kutay:18 yaşında..Zorluklar karşısında neden ezilip büzülelim ki?Zorluklara inat çok iyi bir yere gelemez miydi insan?

Güney Ertürk:18 yaşında..Hayat kısayken,gençken neden eğlenmesin ki insan?Neden gençliğini yaşamasın?

Mert Deniz:Eğlence olmadan hayat olur muydu?Eğlencesiz gençlik çürümez miydi?

Bu da benim ikinci hikayem olsun🙈Diğer hikayeme de devam edeceğimAma güzel bir kurgu bulmuşken hemen yazıya dökeyim dedim😊Umarım beğenirsiniz...Sağlıcakla kalın🙋






PLATONİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin