*Her zaman güleryuzlü
olun somurtkan insanları kimse sevmez:)
*Her zaman pozitif düsunün yapamayacagım yerine ben bunu yapabilirim diyin:)
*Külturlü olun bol bol kitap okuyun film izleyin arkadaşlarınla buluşup sinemaya gidin:)Hem böyle olursanız eğer bunlarla ilgili konu açılırsa sizinde fikirleriniz olur:)
*Bence en önemlisi bakımlı olun bir kız herzaman bakımlı olmalıdır:)Kimse çirkin gözukmek istemez değil mi?:)
*Her zaman kıyafetinizin ayakkabınizin vs. uyumlu olmasına dikkat edin yerine göre giyinin yaşıniza göre giyinin çok abartili giyinmeyin sadelik her zaman iyidir (bana göre tabi:D)
*Farklı bir tarzınız olsun:)
*Özgün olun kimseye özenmeyin kimsenin fikirlerini çalmayın kendi fikirleriniz olsun hem özentileri kimse sevmez:)
*Çevreniz geniş olsun kavgalarda falan iyi olur:D Sizi korurlar:D
*Sosyal medyada aktif olun yabi face twiteriniz olsun
*Facede falan çok fotoğraf paylaşnayin sürekli yazı yazip paylasmayin beğenisi yuksek olabilecek şeyler paylaşin:)
*Facede falan kapak fotonuza bence kendi resminizi koymayin sevdiğiniz ünlünün yada yazılı resim falan koyun daha iyi oluyorrr:)
*Arkadaşlarıniz çok olsun
*En az 1-2 tane çok yakin kardeşim diyebileceğiniz arkadasiniz olsun
*Kimsenin yüzune söyleyemediğinizi arkasindan soylemeyin bu korkakliktan başka bir şey değildir yani dobra olun:D
*Kimseyi kucük dusürmeyin unutmayın oda bir insan onunda duyguları var:)
*Kimseye lakap takmayın kezban vs.gibi.böyle kişiler cok zavallılar
*Yalan söylemeyin bir kıza hiç yakışmaz
*Her zaman düzenli olun(her konuda)
*Bence küfür bir kizin ağzina hiç yakişmiyor o yüzden kufur etmeyin ama arkadaşlar arasinda arada bir söyleyebilirsiniz:)
*Yazın guneş gözlüğü falan takin çok havalı bence:D
*Yolda giderken telefonunuzda muzik dineyerek gidin tabi kulakliğinizi takip çok havalı gözukursunuz:)
*Arada arkadaşlarinizla bulusup vakit geçirin hem arkadaşliğiniz pekişir
*Saçlarinizi hep aynı yapmayın arada farklı şeyler de deneyin
*Saçiniza kurdele falan takin çok şeker duruyor:)
*Çocuksu davranişlariniz olmasin yaşiniza göre davranin:)
*Yardimsever biri olun insanlara yardim edin hem insanlara yardim edince mutlu olursunuz
*Kibar biri olun kimse kaba kişileri sevmez:)
*İnsanlara iyi davranin doğayi hayvanlari sevin :D(biraz saçma oldu galiba)
*Tarz giyinin:D
ŞIMDILIK BU KADAR :) HEPINIZI ÇOOOOK ÖPUYORUM KENDINIZE İYI BAKIN HOŞÇAKALIIIINN:*