Harry's Pov
"Haz, we moeten naar de politie" Zegt Louis tegen me. Gelijk schud ik mijn hoofd "Nee" Zeg Ik. Ik zie hem fronsen
"Hoezo niet? Weet jij een betere oplossing?!"
"We kunnen niet naar de politie, die denken vast dat wij een of andere grap uit halen." Zeg ik, "Iedereen kan namelijk zo iets in de kast kerven en naar de politie gaan"
Ik zie hem zuchten "Je hebt een punt, maar wat wil je er anders aan doen? Dit is al de 2e keer!" Schreeuwt hij.
Ik bijt op mijn lip. Ik haat het als hij schreeuwt.
"Ik weet het toch ook niet.." Mompel ik. "Nee dat weet je inderdaad niet!" Schreeuwt hij weer. "Stop alsjeblieft met schreeuwen" Ik kijk nar de grond.
Opeens voel ik een paar armen om mijn heen. "Sorry..' Hoor ik Louis mompelen "Ik ben gewoon van slag door dit hele gedoe" Ik knik alleen maar "Snap ik, ik ook"
Ik voel dat hij een kusje op mijn wang geeft en ik glimlach. "Zullen we gewoon iets leuks gaan doen en later een oplossing verzinnen?" Vraag ik aan hem.
Ik zie hem knikken "Maar we moeten eerst ons huiswerk maken voordat we iets leuks kunnen gaan doen, ik heb mogen namelijk geen zin in gezeik"
"Ik ook niet hoor"Grinnik ik, en ik pak mijn tas van de grond. Ik loop naar mijn burea en pak mijn wiskunde boek.
Louis gaat op bed zijn frans huiswerk maken.
-
In de tijd dat ik klaar ben met mijn huiswerk is het al 10 uur. Ik gaap. Louis was al klaar en is daarom al benden gaan zitten.
Ik stop mijn schoolboeken weg en ik loop naar beneden. Louis zit op de bank, een film te kijken. The hunger games op precies te zijn. Ik ga naast hem op de bank zitten, terwijl ik mee kijk naar de film. zo te zien, is de film pas net begonnen.
Louis slaat een arm om me heen en hij kijkt veder.
Als Katnis, peeta vindt bij het meer, beginnen mijn oogleden zwaar te worden.
Ik sluit mijn ogen en krui nog wat dichter tegen Louis aan.
Al snel val ik in slaap.
-
Als ik de volgende de dag wakker wordt, merk ik dat ik nog steeds op de bank lig, met een slapende Louis naast me. De tv staat nog aan, Louis is dus vast net als ik in slaap gevallen tijdens de film.
Voorzichtig sta ik op zodat Louis niet wakker wordt. Gelukkig wordt hij niet wakker en ik loop naar boven.
Ik loop onze kamer in en ik pak wat kleren. Ik kleed me om, een zwarte broek met een blauw shirt en witte converse
Ik loop weer naar benden, naar de keuken, waar ik een ontbijtje voor Louis en mezelf maak. Ondertussen merk ik dat iemand de keuken binnen komt, dat ik vast Louis.
"Hey" Zeg ik grinnikend. "Hey babe" Antwoord hij, terwijl hij me een kusje geeft. "Ontbijt is bijna klaar" Zeg ik. Ik zie hem knikken "Ik kleed me snel om, en dan kom ik weer" Zegt hij.
Hij loopt naar boven terwijl ik het ontbijt afmaak. Ik vind het zelf niet erg om steeds te koken, ik vind het wel leuk, en ik weet dat Louis er niks van kan.
Als ik klaar ben met het ontbijt, komt Louis aangekleed en al naar benden. Hij gaat aan tafel zitten. Ik zet het ontbijt op tafel en ik kom naast hem zitten.
Ik begin te eten en Louis doet het zelfde.
Ik ben klaar met eten, en het is bijna tijd om te vertrekken. Louis is nog bezig, en ik besluit Niall te smsen.
-Hey, kom zometeen naar mijn kluisje, ik moet je wat vertellen- Stuur ik naar hem Niall is mijn beste vriend, en ik ga heb vertellen over de teksten die in dit appartement verschijnen, misschien weet hij wel en oplossing.
-Sure, tot zo- Antwoord hij.
Louis is klaar, en ik loop naar boven.
Ik pak mijn tas en ik ga weer naar benden. "Kom dan gaan we" Zeg ik tegen hem. Ik doe mijn jas aan, en wacht rustig op Louis.
Al snel komt hij ook naar benden met zijn tas en hij doet snel zijn jas aan. Hij pakt zijn auto sleutels en ik volg hem mee naar buiten.
Ik stap de auto in en we rijden naar school.
Als we op school aan komen, stap ik uit.. "Ik zie je in de pauze" Glimlach ik ,en ik druk een kusje op zijn lippen. Ik zie hem knikken, voordat ik naar mijn kluisje toe loopt.
Niall staat er al. Ik glimlach naar hem "En wat wilde je me nou vertellen?" Vraagt hij nieuwschierig.
-
Vote/ Comment/Follow ?
[Goal: 3 votes - 1 comment]
JE LEEST
The demon in side him -L.S (ON HOLD)
Hayran Kurgu(Dutch)Louis en Harry hebben nu al 2 jaar een relatie. Ook wonen ze al een half jaar samen. Alles blijkt oké te zijn, tot dat er rare dingen gebeuren in hun appartment, Harry en Louis vinden steeds de woorden "Help me" of "Please" in hun huis. Op de...