Konu: Her şeyin iyiye gideceği düşünülürken, her şey altüst olmuş, takım bir kez daha dağılmıştır. Tony ölen oğlunun yasını tutarken, kafasındaki planı oluşturmaya başlamıştır. Buna sebep olan herkes ölümle yüzleşecektir.
Bölüm: Kocaman bir çayırda sırtüstü uzanmış gökyüzündeki kabarık bulutlara bakıyor ve o bulutların şekillerinden bir anlam çıkarmaya çalışıyordu. Halbuki beyni bu tip boş şeyleri önemsemezdi, yanında yatan Pepper'a döndü. Ama gördüğü yüz, Steve'e aitti.
Ve Tony bunu yadırgamadı, hatta olması gerekenin bu olduğuna dair inancı tamdı. Pepper'ın sonsuza dek gitmiş olmasına içerlemiyordu. Çünkü Tony, aradığını bulmuştu. Kalbindeki o tarif edemediği koca boşluk artık yoktu. Gitmişti. O boşluğu Steve doldurmuştu. Mutluydu. Yüzüne yayılan koca gülümseme-"Tony, uyan!" diye dürtülerek uyandırıldığında, henüz iki saattir uykudaydı. Bütün gecesini Bucky'e yeni bir kol yaparak geçirmişti. Biraz saygıyı hak ediyordu ve dinlenmeyi de... Fakat ses ısrarcı ve endişeli geliyordu.
Tony tek gözünü açıp kendini uyandıran kızıl saçlı kadına baktı. "Gelmelisin," dedi kadın. "Vision'la ilgili bir sorun var... Ve Wanda'yla."Tony öteki gözünü de açarak, derin bir nefes aldı. "Oğlumun gönül ilişkileriyle uğraşacak enerjim yok Natasha, onlara-"
"Bu çok daha fazlası Tony. Ciddiyim, kalksan iyi olur."
Tony abartıyla gözlerini devirerek haykırmaya başladı, "Daha uyuyalı iki saat bile olmadı kadın, bu kadar mı gaddarlaştın?"
Tony daha fazla şey sayabilirdi, ama Natasha'nın yüzündeki bir şey onu durdurmuştu.
Yataktan çıkıp salona giden Natasha'nın peşine takıldı. Üzerinde siyah atlet ve pijama vardı.Uyandırıldığı için sinirliydi. Oysa az evvel huzurlu bir uyku çekiyor ve muhteşem bir rüya görüyordu. İçindeki boşluğu doldurmaya yetecek etkide bir rüyaydı ve uyandığından bu yana boşluk geri dönmüştü.
Ana salonda gözlerini ovuştururken herkesin neden tek bir yere toplandığını anlayamamıştı. Sonra ortalık yerde yatan Vision'ı gördü. Tony'nin aklından bir nano saniye kadar zekice bir espri geçti. Ama sonra durumu kavradı. Vision yerdeydi ve kıpırdamıyordu. O asla yatmazdı, çünkü yatmak zorunda değildi. Ama gözlerinin önündeki görüntüde bir eksiklik vardı. Uyku mahmurluğu ile ilk bakışta anlayamadığı şeyi fark edince bir adım geriledi.
"Nerde o?" diye bağırdı. "O lanet olasıca baş belası cadı nerede?"
"Tony, sakin olmalısın," dedi Steve. "Bunu Wanda'nın yapıp yapmadığını-"
"Başka kim, Vision'ın güçlerini aşıp Zihin Taşı'nı çıkarabilir ki Steve? Bu basbaya Wanda'nın işi. Ve eminimki ülke sınırını çoktan geçmiştir." Tony bir ileri bir geri yürümeye başladı.
"Friday, bana karargahın güvenlik kameralarında Wanda'yı görüp görmediğini söyler misin?"
"Karargah dışındaki hiçbir kamerada Wanda Maximoff'a rastlanmadı Patron," dedi akıllı işletim sistemi.
"Portal açabiliyordu sanırım," dedi Clint kendi kendine.
Tony dönüp ona baktı. "Açıp gitmişe benziyor... Peki ama nereye?"
Clint başını eğdi. "Hydra ile işbirliğinde miydi dersiniz?"
"Bilmem, belki de onun kıçını kollarken biraz araştırma yapmalıydın," dedi Tony sertçe.
"Ben kimsenin-"
"Aa evet, tabii. Eminim kızın casus olabilme ihtimali aklının ucundan bile geçmemiştir. Ne bekliyordum ki? Ultron'un yavercisi, hepimize o yaptığı-"
"Tony, yanlış düşünüyorsun," dedi Steve sakince. "Wanda öyle bir kız değildi, inan bana. Hydra ile temas halinde olsaydı bunu bilirdik. Wakanda'da çok sıkı güvenlik vardı, orada hiçbirini-"
"Portal açabiliyorsa, siz onu odasında sanarken nerelere gidip geldi kim bilir?"
"Sanmıyorum, anlardık. Anlardım."
Tony başını salladı. "Bunun için tek bir iyi neden söyle Steve. Kız Vision'ın taşını aldı ve onu öldürdü. Yaratmak için kıçımı yırttığım... Bak, o bir makine olabilir, bir android, bir..." Tony derin bir nefes aldı, kalbi sıkışıyordu, devamını getiremedi.
"Sakin ol," dedi Steve ve Tony'nin kolunu tutup sıktı. "Wanda'yı bulacak ve taşı geri alacağız anlaştık mı? Sen sadece sakin ol ve sonrasında pişman olabileceğin hiçbir şey yapma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masters of Infinity (Stony)
FanfictionOdin dünyada kim olduğunu hatırlamadan yaşarken, Thor, Loki ile dünyaya dönmüş, Doctor Strange'in de yardımıyla babasını aramaya koyulmuştur. Öte yandan Tony tüm arkadaşlarını geri kazanmak için bir plan yapmıştır bile. Kabul etmese de kazanmaya çal...