MERHABA BU SEFER ONE SHOT ILE GELDIM ^^ TELEFONUN KLAVYESINDEN DOLAYI HATALARIM OLABILIR OZUR DILERIM.
NOT : BU HIKAYE YAOI DIR VE SMUT VARDIR SEVMIYORSANIZ VEYA RAHATSIZ OLUYORSANIZ OKUMAYINSUHO:
Nefes nefese kalmistim. Sonunda durdum ellerimi dizlerime koydum ve derin
bir nefes almayi denedim. Kolumda duran saate baktigimda gec kaldigimi gordum. Bunca zamandir kulagimda kulaklikla parkta kosuyordum. Simdi eve donmeliydim.
Uzun zamandir aklimda bazi seyler vardi. Gerceklesmesini istedigim seyler bunlar. Nerdeyse takinti haline gelmisti bende. Kalbim yuzunden mantikli hareket edemez duruma geldim. Sadece ve sadece ona ulasmak istiyordum.
Iste arada kafamdaki kargasadan kurtulmak icin parka geliyorum, basketbol oynuyorum, bisiklet suruyorum kisaca bir sure icin onu unutmayi amacliyorum.
Sonunda eve gelmistim. Dustan sonra kendimi yatagima attim ve dusunmeye basladim. Aklimdaki sorular fazlaydi. Oturup plan yapmam gerekiyordu. Onunla nasil ayni ortama gelebilir ve beraber olabilirdim? Telefonuma mesaj geldi. Mesaj bizimkilerdendi ve bir parti olacagindan bahsetmislerdi. Ilgilenmiyordum ama o kisinin orada olacagini ogrendigimde ister istemez yuzumde bir gulumseme oldu. Istedigim firsat bana gelmisti.
------2 HAFTA SONRA-------
Sonunda o gun geldi. Onunla birlikte olma firsatim vardi. Mutluydum. Tum 2 hafta bu ani heyecanla bekledim ve gelmisti. Sadece 2 saat kalmisti. Hazirlanmistim ve kendi kendime onunla nasil konusacagimi calisiyordum. Acaba nasil birinden hoslaniyordu?
Ben onu dusunurken parti zamani gelmisti. Parti buyuk bir oteldeydi. Grup uyelerimle birlikte partinin olacagi yere geldigimizde bizi karsilayanlari selamlamamiz gerekiyordu. Benim gozum onu ariyordu ama gorunurde yoktu. Sonra o sevdigim sesi duydum. Kalbimin atisinin hizlandigini ve vucudumu sicaklik bastigini hissedebiliyordum. Karsilama isimiz bitince hepimiz yerlerimize gectik. Gozum surekli onun ustundeydi. Yanindakilerle mutluydu. Kiskaniyordum. Hep konusmak icin uygun ani bekledim.
Simdi arkadaslarindan ayrilmis ve tuvalete gidiyordu. Tabiki de bunu kaciramazdim pesinden gittim. Tuvaletin kapisindan baktigimda ilk onu goremedim. Iceri adimimi atmamla birlikte biri kolumdan tuttu ve beni duvara yapistirdi.
Kendime gelip karsimdakine baktim ve gozlerim saskinliktan acildi.
HONGKI:
Partide Suho'nun gozu surekli ustumdeydi. Bu hosuma gitmedi degil ama sadece bakmayla kalmak istemiyordum. Tuvalete gittigimde arkamdan geldigine emindim. Icerisi bostu ve o iceriye girer girmez onu kolundan tutup duvarla arama aldim. Sasirmisti aslinda bunu yapmayi bende dusunmuyordum. Sonra konusmam gerektigini anladim.
"Beni izledigini biliyorum" yuzume alayci bir gulumseme yerlestirdim.
SUHO:
Ne yani ondan hoslandigimi biliyor muydu? Aslinda su an bu durumda olmaktan memnunum ama bu kadar belli ettigimi bilmiyordum. Dusuncelerimden kurtuldugumda bana dogru yaklastigini gordum. Tekrar kalbimin hizlandigini hissettim. Dudaklarini dudaklarima degdirdiginde icimden cigliklar atar duruma gelmistim.
HONGKI:
Soyledigim seyden saskindi ve dusunceliydi. Bende kendimi ona daha da yakinlastirdim ve dudaklarina dudaklarimi bastirdim. Olayin sokunu atlattiktan sonra bana karsilik vermeye basladi. Ellerimi saclarina doladim ve kendime iyice bastirdim. O da ellerini belime koydu. Ikimizde daha fazlasini istiyorduk. Sonra ondan nefes nefese kalarak ayrildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME (ONE SHOT) (HONGSU YAOI)
FanfictionOne shot. Yaoi hikayedir ve smut vardir. Rahatsiz oluyorsan okuma.