BAB 1

466 15 5
                                    

"Oh my tanah air"jerit Mile dan Hazy.Mile dan Hazy dah selamat ke tanah air dan akan menetap di Malaysia maklumlah selama ni mereka tinggal di German.

Mereka memcari kelibat mommy and daddy mereka."Hazy,Mile sihat ke ni.Tak rindu Malaysia ke"tanya Mommy.Gilalah kalau tak rindu.

"Mommy gilalah kalau Mile and Hazy tak rindu 2 tahun tak balik kut.Rindu mommy rindu kawan-kawan"kata Hazy."Oh sedihnya daddy, anak-anak daddy tak rindu daddy"Daddy membuat suara sedih.

"Daddy oh my lovely daddy imiss you so much"Mile memeluk daddy nya.
"Dah dah jom balik banyak makanan kegemaran kamu berdua kat rumah"kata mommy.Apalagi dua org berlari la ke kereta yang tak tahu di mana.

Di Rumah Mile

My sweet home tempik Hazy and Mile."Mommy nak makan Mile lapor ngat ni."kata Mile. Mile seorang yang manja apabila bersama keluarga sama seperti Hazy.
"Tah mommy hazy pon lapar"•~•Hazy membuat muka dgn mulut nya macam itik.
"Dah pergi lah dapur wahai anak ayam mommy"kata mommy.Apekah Ayam,ayam pun ayam lah mommy nasib la lapar.

Mommy and Daddy berada di bilik bacaan berbincang tentang perkahwinan Mile yang tinggal sebulan lagi."Abang macam mana Meli nak bagitau kat Mile tentang perkahwinan ni.macam abang tak kenal anak abang dia mana suka topik kawin"kata mommy risau.
"Takpa lah Meli abang akan bagitau Mile seminggu sebelum dia kawin,Yang penting Meli siapkan semua persediaan ya syg"kata Daddy manja

Di cafe Hazy

"What'up man.Rindu nya kau"kata Hazy yang ingin memeluk Lord
"Eh binatang ni.Aku bukan GAY lah bahangong"kata Lord sambil menjauh dari Hazy.
"Wei Lord nanti an an kau jadi ADIK IPAR aku"kata Hazy.
"Kau ni bising arr"kata Lord serabut kerana dia tak nak kawin baginya semua perempuan sama saja takdak beza pon.

Hazy and Lord menceritakan pelbagai masalah yang di hadapinya dan Hazy memberitahu bahawa nanti dia akan memegang jawatan CEO di Havy Ahmad holding,mereka juga berbincang tentang kumpulan Lordzy yang sedang menhadapi musuh.Okeh Lordzy adalah kumpulan mafia yang paling digeruni kumpulan Lordzy ada dua bos iaitu Lord and Hazy.

Lord POV

"Zy aku nak minta maaf wey.Aku takut aku takleh jaga adik kau

"Aku berkata begitu sebab aku tak kenal Nord Qamilea macam mana aku nak cintakan dia.

"Dohhh asal cakap lagutu,bimbang aku nanti"Hazy berkata.Tinggal 3 minggu lagi kut aq nk kawin.hm asal cepat sangat

"wey zy ko ada gambar adik ko" tanya Lord
"Ada tapi aku tak nak kasi sebab aku nk buat surprise"kata hazy
"alah nanti akad nikah ko tgk ar confem tkleh tido mlm hehe"kata hazy lagi smbil tergelak
"BABI"Hazy tempelak

Done for bab1 srs sy tk pandai buat novel

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 15, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mr.Mafia VS TomboyWhere stories live. Discover now