Multi: Gökhan aşkem ve Gözde Yafrum..
"Nefret aşka dönüşebilecek kadar güçlü bir duygudur..." (Mütüş aplanız gene kendi yazdı bu lafı)
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Gökhan şok içinde Gözdeye bakıyordu. Gözde sinirle Gökhana. Açın anam ordan kovboy müziği. Birazdan ortadan çalı da geçer. Allah'ım kafayı yicem. Ne bişey diolar
Ne de gidiyorlar. Sinirle Gözdenin elini tutup çekiştirdim. Sonunda revire gelebilmiştik. "Hayır yani. Akıllı tahtaya yumruğumu geçirmek neyin kafası? Wat do yu gülüm?" Bana sinirle gözlerini çevirip "are you clos faking mouth (şu siktiğim çeneni kapat)" gözlerimi devirip revirdeki görevli kadına döndüm ve "çabuk ol." Dedim. Kadın bana iğneleyici bakışlar atıyordu. En sonunda dayanamayıp "NE VAR! SANA ÇABUK OL DİYORUM BÖM BÖM BANA BAKIYORSUN!!"
irkilerek önüne döndü. Telefonuma bildirim gelince cebimden çıkarıp baktım.
Gönderen: Gizli Numara
Arkadaşların da sana çekmiş. Bu arada, Gözdeye geçmiş olsun dileklerimi ilet güzelim.
Gönderilen: Bilinmeyen Numara
Lan olum ne istiyon sen benden ya!Ay şimdi watpeddeki hikayelerde ki 'seni istiyorum' derse iyi anırırım ha. O laf bı tek Ediz Çağıran aşkeme yakışır. Bu gizli numara gibi Ajdar kılıklılara diil.
Nerden biliyon belki daş gibi çocuh
İç ses daş gibi çocuh olsa bana bakar mı allahsen? Eğer daş gibi çocuhsada heralde akıldan sorunu vardır. Benim gibi tipe yahşuklu biri bakar mı
O kadar emin olma...
Siktir len. Gözdenin elinin pansumanı bitmişti. Bir kere bile bağırmamıştı. Gözde hızla ayağa kalkıp sınıfa doğru yürüdü. Kapıyı çalmadan açtı ve içeri girdi. Hoca umursamamıştı. Çünkü buradaki herkes böyleydi. Ama sınıftakiler Gözdeye şaşkınlıkla bakıyordu. Gözde hışımla çantasını aldı ve dışarı çıktı. Bende çantamı kapıp koşarak çıktım. Kızlar da peşinden geldiler. Bahçede Gökhan, Yağız ve Savaşı gördüm. Savaş bana bakarken Gökhan şaşkınca Gözdeye bakıyordu. Gözde arabaya atladı ve son gaz sürdü. Arkasından ana bacı söven bizi bırakarak...
"Lan bidaha okula kendi arabanızla geliceksiniz amına koyum! Şimdi eve kadar yürüycek miyim! Sokayım ya! Bidaha bu Gözdeyle aynı arabaya binersem siksinler" ben saydirirken arkamızdan yalancı bir öksürük sesi geldi. Yavaşça arkamızı döndük ve gördüğüm kişi ile şok oldum. Bu kişi Barıştı. Evet evet Barıştı. (Siz kimi bekliyordunuz? Dayımın emmisinin oğlunu mu? Tamam be vurmayın) bana bakıp sert yüz hatlarında tatlı bir gülümseme belirerek "istersen seni evine bırakabilirim" ben zaten dünden razıyım be yiğidim! Kabul etmek için ağzını açmışken "gerek yok. Ben bırakırım." Bunu diyen kişi de savaştı.
Ay kız senin gibi dinozor suratlı amip için iki daş kavga mı etcek? Ay çok heyecanlı!!
Yaw bı kes. Bunların ikisi kardeş. Benim için nie kavga etsinler. Salak mı bunlar. Kafamı onlara çevirdiğiminde salak olduklarını anladım. İkiside birbirine yakınlaştilar. Barışın yüzündeki gülümseme gitmiş, yerine korkutucu bir ifade vardı. Savaş da çok sinirli gözüküyordu.
Sinirli ve çekici
Töbe yareppim azdın mı iç ses! Barış ciddice "sananeki? Ben bırakırım Hazalı. Asıl sana gerek yok." Savaş rahatça "Hazala soralım" benden cevap gelmeyince yine birbirlerine dönüp bakışmaya başladılar. Savaş sinirden dilini ısırıyor ve yumruğunu sıkıyordu. Delirmiş gibiydi. Barış da ellerini yumruk yapmıştı. Tamam, kabul, çok yakışıklı ve çekici duruyorlardı. Pislik Özge! Onun yüzünden bende erkek kesmeye alışmıştım. Savaş elini yumruk yapıp havaya kaldırdığında aralarına girdim ve savaşın yumruk yaptığı elini tuttum. İkiside ateş saçan gözlerini bana çevirdiler. Savaş yumuşayan bakışlarla "çekil Hazal" omuz silkip "benena" şaşkın bir şekilde bana baktı ve bakışlarını ellerinize inindirdi. Elini açtı ve elimi tuttu. Beni peşinde sürüklemeye başladı. Yangın merdivenlerinin oraya geldiğimizde girdi ve konuşmaya başladı. "........." Duyduklarım gerçekmi diye sorguluyorum. Yok artiktı! Çüş artıkın yani!
Gözdenin ağzından
Elimin durumunu umursamayıp spor salonuna gelmiştim. Girdiğimde Erdem bana bakıp gülümseyerek "hoşgeldin Gözde" onu tinlamayip soyunma odasına doğru yürüdüm. İçeri girip gri yarım atlet ve siyah şort giyip k torbasının karşısına geçtim. Yumruklarken aklımda tek şey vardı. O Gökhan mıdır Göthan mıdır neyse ona gününü göstermek. O sırada kapının oradan alkış sesi duydum. Gördüğüm kişiyle şoke oldum. Yahu bunun burda ne işi vardı? Beni mi takip etmişti acaba?
Ahahaha Gökhan'ın yeni lakabı belli oldu: Göthan ;-)
- Gökhan'ı mı daha çok sevdiniz? Yoksa Gözdeyi mi?
- Savaş, Hazala ne demiş olabilir?
Sizi çok seviyorum aşkelerimmm💓 Size diğer hikayelerimden bahsedicem:
-Deli Dolu
- yüksek doz
Diğer iki kitap da bu kitap gibi möthüş. Okumanızı öneririm kuzucuklarım. Öpüldünüüzzzz😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaş Mı Barış Mı?
Teen FictionBi tarafta ateş bı tarafta su. Peki sen yanarak mı yoksa boğularak mı ölmeyi seçerdin? Hazal; boş zamanlarında kick boks öğretmenliği yapar. Güzelliği başına hep bela olmuştur. Savaş; serttir. Geçmişte yaşadıkları onu kin ve nefret dolu yapmıştır. S...