Part 12

511 20 9
                                    

Felnéztem és megpillantottam Cillessent.Furcsa érzés fogott el.Az állam alá nyúlt, majd felemelte fejemet.Nem mertem a szemébe nézni.Kezemmel azonnal letöröltem a könnyeim.
-Hé Kyra,mi a baj?-kérdezte hirtelen Jasper.
-Semmi különleges.
-Nem veszem be ezt a dumát.Biztos azért ülsz itt sírva,mert semmi nem történt.Na meséld el szépen miért is sírsz valójában.
-Megígéred, hogy egyenlőre nem mondod el senkinek?
-Persze.Hisz barátok vagyunk.Azt hiszem...
-Épp az előbb találkoztam a vőlegényemmel.
-És az jó dolog nem?
-Ha egyedül lett volna és miattam lenne itt akkor igen.De nem volt egyedül.Egy szőke csajjal volt.És kézenfogva sétáltak.Teljesen összetörtem.-szemeimből újra folyni kezdtek a könnyek.Rázkodó vállal néztem fel a kapusra.
-Istenem!Te nem ez érdemelted volna.Gyere ide!-széttárta a karját, én pedig gondolkodás nélkül megöleltem.El se akart engedni.Én pedig érdekes módon a legnagyobb biztonságban éreztem magam.
Nagyon hosszú időnek éreztem azt a néhány percet ameddig ölelt.Lassan eltolt magától és a szemembe nézett.
-Lionel mindjárt itt lesz.Ő még megvárta a többieket.Én előre jöttem, hogy ne érezd magad egyedül ebben a hatalmas városban.
-Köszönök mindent.Igazán értékes ember vagy.
Percekig nem szóltunk egymáshoz.Mindketten a gondolatainkba merülve bámultunk magunk elé.Én az elmúlt 3 évemen gondolkoztam.Ebben a 3 évben csak azok voltak a jó döntéseim, amik az álmom beteljesüléséhez segítettek.
-Kyra.Hogy jöttetek össze ezzel a gyerekkel?Bocsi ha túl személyes, de érdekel.
-Semmi baj.Elmesélem ha szeretnéd.
-Kérlek.-kiskutya szemekkel nézett rám, amiknek nem tudtam és nem is igazán akartam ellenállni.
-Nos a mi történetünk nem olyan szokványos.Vagyis kinek mi.Miután elvégeztem az egyetemet,Madridba költöztem.Hamar el tudtam helyezkedni a szakmámban egy helyi csapatnál.Egyébként sportmanager vagyok.Hiába dolgoztunk úgymond egy helyen mégse találkoztam vele soha.Épp jöttem ki az irodámból mikor nekimentem a folyosón.Bunkó módon nem segített fel.Később valakitől megtudta a számom és elhívott randizni.Ekkor jelenleg volt barátom, ezért nem mentem el vele.Meg amúgy is nem volt túl kedves az első találkozásunknál.
Hónapok múlva újból randizni hívott.Már az akkori barátommal szétmentünk.Nem műkődőtt a távkapcsolatunk.Ő Magyarországon én pedig itt.Összesen 5 randi után megkérdezte szeretnék-e járni vele.Mivel már eléggé azt éreztem,hogy szeretem ezért-kis gondolkodási időt kérve-belementem.Nagyon boldogok voltunk együtt.Egyre jobban szerettem.És hát a végét te is tudod már.
-Mennyi ideig voltatok együtt?
-2 hónap múlva lettünk volna 2 évesek.
-Sajnálom.-most is ő kezdeményezte az ölelést amit én boldogan elfogadtam.
Egészen addig voltunk így, míg egy dudaszó miatt szétrezzentünk.Lionel megérkezett.
-Na mi van itt gyerekek?Új gerlepár?
-Nem.Csak megvígasztaltam.Ne is kérdezd mi a baja.Úgyse mondja el.-szólt helyettem Cillessen.
-Nos Kyra, mi is van Laurával?
-Össze van törve.Teljesen.Előbbre kéne hozatnod az interjút.Szüksége van rád.
-Akkor miért szakított velem?Nem értem ezt.
-Én se.A lényeg, hogy intézkedj hamar vagy idegösszeroppanást kap.
-Most azonnal megyek telefonálni.
Leo 5 percig telefonált.Elég idegesnek tűnt mikor visszajött hozzánk.
-Mi a baj?Mit mondtak?-kérdeztem kiváncsian.
-Azt mondták tudnak fogadni.
-Akkor mégis mi a baj?
-Az, hogy...

Zsófi (z676453) meglepetés😂❤

Hiába a távolság [Lionel Messi FF.]- BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now