@bradleywillsimpson: As she said yes she did 😪 I love you and I keep my fingers crossed!💗💗
{tagged. @mickaelarichardson}
819 428 likes- 329 328 comments
Comments disabled##########
- No to na mnie już czas- odparła Mickaela po usłyszeniu wezwania z głośników.
- No to... Do zobaczenia mała- przytulił ją mocno Connor.
Zaraz po nim podszedł Tristan, Luisa, Anastasia, Kirstie, Sophie i James... Tu już łzy lały się jak opętane. W ostatniej chwili przybyli George, Recee i Blake. Później już przyszła kolei na mnie. Zanim zdążyłem cokolwiek powiedzieć czy też zrobić dziewczyna wybuchnęła płaczem. Mocno ją przytuliłem i otarłem łzy z mojego policzka.
- Kochanie... Nie płacz. Zobaczysz, że na pewno się spotkamy- wyszeptałem.
- Teraz chcę tu zostać.. Życie działa w dziwny sposób- odparła.
- Wiem skarbie- pocałowałem ją w czoło. Kolejny raz z głośników wydobył się komunikat dla pasażerów samolotu do Nowego Jorku.
- Muszę już iść- cicho stwierdziła.
Pocałowałem ją. Później mocno przytuliłem.
- Będę trzymał za Ciebie kciuki. Jak dolecisz daj znać. Dzwoń o każdej porze dnia. I pamiętaj, że zawsze jestem z Tobą- powiedziałem.
- Dziękuję. Kocham Cię- odparła. Wzięła torbę podręczną i odwróciła się.
- Do zobaczenia!- krzyknąłem za nią.
- Do zobaczenia!- odkrzyknęła.
No i odeszła...-----------------------------------------------------------
Hejka cześć! Po raz drugi dziś ja! Dodaje kolejny rozdział! Do zobaczenia!❤ W następnym oczywiście!
CZYTASZ
Instagram- The Vamps |ZAKOŃCZONA 1 CZĘŚĆ|
Fiksi PenggemarKrótko mówiąc będę wstawiała zdjęcia opowiadające o chłopakach z The Vamps, ich dziewczynach. Uwaga! Bradley również będzie miał sympatie!!