3 глава

139 11 0
                                    

Я пішла в свою кімнату, залишивши хлопця на дивані. Зібравши всі свої речі, у мене вийшла величезна валіза і невеличкий рюкзак. Я одягнула це:

І позвала Дема:- Братооок! Іди сюди - він прийшов і подивився на мене круглими очима

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

І позвала Дема:
- Братооок! Іди сюди - він прийшов і подивився на мене круглими очима.
- Oце все??? - я усміхнулась. Звичайно валіза дуже велика...
- Bгадай хто її буде тягти? - я посміялась з нього і він взявши валізу вийшов. Я підхопивши рукзак за ним.
- I як ми дістанемося академії? - запитала я.
- Звісно, що полетим! - що?! Ні! Не може бути...
- Навіть не думай! Не буду! - завжди боялась висоти.
Він тільки посміхнувся...
- Ти не так зрозуміла... Майже. Тут є портал, але потрібно стрибнути. - мені це вже не подобається.
Браток повів мене до незаселеного величезного багато-поверхового будинку. Ми піднялися на дах. І тут він зупинився...
- Далі потрібно пригати. - він здурів.
- Ага. - я відповіла спокійно, але дуже боялася.
- Ти перша... - блін чому ж так невезе.
Я перелізла через балкон і стрибнула... Секунд 5 я просто зжималася від страху, але потім я відчула як проходжу через щось холодне і знову стою на ногах. Відкривши очі я побачила перед собою чудесну і дуже велику академію.
- Bражає, так? - почула я голос зовсім поряд...
- Cлів немає...

Академія "Магії"Where stories live. Discover now