Gerçek aşk geliyor mu ?

182 8 0
                                    

 Çok şükür lanet çıkış zili çalmıştı.Çok yorgundum.Kendimi eve nasıl atacağımı düşünüyordum.Yarın okul tatilde çünkü bugün 31 Aralıktı.Ve hiç kimse

"Seneye görüşürüz kanka" esprisini yapmadan okuldan çıkabilmiştim.Aslında bu tüm bu yorgunluğumu benden alıyordu.Telefonuma mesaj geldi.

Açelyadan

-Seneye görüşürüz kankaaa....

+Bunu yapmak zorunda mıydın Açelya ?

-Mutluluktan ne yapacağımı biliyor muyum ki ben ?

Onun mutluluğu beni de mutlu ediyordu ama Mert doğru kişi değildi.Bunu ona nasıl açıklayacaktım ki ?

Eve yetiştiğimde tam kapıyı açacakken kapıda annemin ayakkabısı ve bir tane de erkek ayakkabısı vardı.Sanırım cici babacığımla tanışacaktım.

Kapıyı açtım.Botlarımı ve montumu çıkardım.Çantamı odama atıp salona geçtim.

Salonda oturuyorlardı.Bende

"Merabaa" dedim neşeli ve sevecen bi tavırla.Adını bilmediğim cici babacığımın elini sıktım .

"Meraba ben Murat." dedi.

"Bende Başak memnun oldum" dedim.Ve içeriden Berk gelip yanımıza oturdu.Öldürücü bakışlarla cici babacığı süzüyordu.

Beş on dakika sonra cici babacık kalktı.

"İnşallah görüşeceğiz." dedi sırıtarak.

"İnşallah" dedim.

Gittikten sonra ben ve Berk anneme imalı imalı gülmeye başladık.Annemse

"Siz kaşınıyorsunuzz" dedi ve bizi kovalamaya başladı.Benim odama geldiğimizde ikimiz yatağa atladık.Ve annem bizi gıdıkladı.Gülmekten çatlamak üzereydim.Ve o an her şeyi unuttuğumu fark ettim.Ben onlarla çok mutluydum.Ve beni bırakmayacaklarına emindim.

Annem ve Berk odamdan çıkarken bende üstümü değiştirdim.O sırada telefonuma bi mesej geldi.Üst sınıflarda Beril diye bi arkadaşım var.

-Meraba Başakçım,nasılsın ?

+İyiyim ya sen ?

-Bende iyiyim.Ya sana bi şey soracaktım da.

+Tabii ?

-Siz Barkın'la ayrıldınız mı?

+Yeni mi duydun ?

-Yok hayır ya sorayım dedim.

+Var sende bi şeyler Beril söyle bakayım.

-Öğrenirsin yakındaa.

+Aşk olsun ya.

-Olacak gibi ;)

Hiç bi şey anlamadım.Noluyordu ?

+Beriiil söyle artık ne var ?

-Bi çocuk var,bizim dönemden.Uzun zamandır seninle konuşmak istiyor.Bi konuşsanız ? Çok severim,kardeşim gibi.Çokta iyidir.Sana Facebook'tan arkadaşlık isteği göndermiş.

+Aramızda bir şey olacağını sanmıyorum ama,ayıp olmasın çocuğa.Adı ne ?

-Emre Yıldız

Umutsuzca çocuğun isteğini kabul ettim.Ve açlıktan isyan eden midemi susturmak için mutfağa gittim.Annem en sevdiğim yemeyi yapmıştı MAKARNA !

"Ooo Seda Hanım yine döktürmüşsünüüz" dedim,annemin yanağına öpücük kondururken.

Cevap vermedi ve o da beni öptü.Hemen masaya oturdum.Makarnamı afiyetle yedim.Bi yemek hem bu kadar basit hem bu kadar lezzetli nasıl olabiliyordu ki ?

Bugün uyumamam lazımdı.Her sene yılbaşında saat 12 ye kadar kalamaz uyurdum.Saat henüz 10 du ve ben esnemeye başlamıştım.Annem gelirken yaş pasta almıştı.Buzdolabını açıp onu görünce mutluluktan dört köşe olmuştum.Pastamızı yiyorduk.Ve işte çok şüküürr ! Saat 12 ydi.Yeni yıla nasıl girersen o yıl öyle geçer derlerdi.Ben yiyerek geçiyordum.Aman Allahım.Yeni yıl,fazla kilolar...

Pastamı yer yemez uyumadım.Annem,ben ve Berk tombala oynadıkk :)))

Mutluyduk.Babam olmasa bile,mutluyduk.Ama babama çok sinirliydim.Ona karşı beslediğim tek duygu sinirdi.Şu an karşıma çıksa onu öldürebilirdim.Bunları düşünürken uykumun çok geldiğini fark ettim.

"İyi geceler enerjisi tükenmeyen ruh hastaları,ben uyuyorum" dedim.

"iyi geceler en güzel kızıımm."

"Başka kızın yok zaten anne." dedim,yanağına kocaman bi öpücük kondurdum.

"İyi geceler baş belası." dedi Berk.Onu da kocaman öptüm.Ve odama gittim.Yatağım çok cazip geliyordu.Onu çok seviyordum.Ardından yatağıma atladım.Ve uykuya daldım.

"Kızım,ben geldim."

"Baba,baba sen misin ?"

"Kızım ben çok üzgünüm.Özür dilemeye geldim.

"Baba,affederim ben seni.Affettim bile."

"Kızım,gitmem lazım.Seni seviyorum."

"Baba,babaaa.Babaaa!"

"Başak uyan kızım.Burdayım.Başaakkk."

"Anne ?"

"Kızım bak ben burdayım.Sakin ol."

Sarıldım anneme.

"Geldiğimde baba diye sayıklıyordun.Rüya mı gördün ?"

"Daha çok kabus gibiydi."

Alnımdan öptü annem.Kafamı yastığa koydum.Üstümü örttü ve yanağıma öpücük kondurup çıktı odamdan.Bense huzurlu uykumda geri döndüm.

Sabah 11 gibi kalktım.Gece 12 den sonra uyumam beni çok yormuştu.Alışık değildim.Telefonuma Facebooktan bildirim gelmişti.

Emre Yıldız size mesaj gönderdi.

Hiç beklemeden Facebook Messenger uygulamasına girdim.

Emre Yıldız:Mutlu yıllar

Emre Yıldız:Meraba

İki mesajda ondandı.Birini gece 12 de diğeriniyse gece 2:30 da atmıştı.Bu mesajlar bile beni mutlu etmişti.

Meraba.

Diye karşılık verdim.

DeğişiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin