40.Bölüm

13.5K 286 23
                                    


ERTESİ GÜN:

Eğlenceli bir gecenin ardından ZeyKer,YağCan'dan Deniz'i alıp evlerine,MelBar ise evlilik öncesi aldıkları ama taşınmanın kısmet olmadığı evlerine gitti(Umarım MelBar'ın evini hatırlamışsınızdır.)

Zeynep yolda uyuyan Deniz'i beşiğe yatırıp salona indi.Kerem mutfakta kahve yapıyordu.

"Kolay gelsin paşam" diyip yanağını sıktı Kerem'in.

"Paşam?(güldü)"

"İçimden geldi(güldü)ama istemezsen söylemem tabi."

"Söyle güzelim yeter ki sen söyle."

"Hımm"

"Hımm"

ZeyKer koklaşırken kahve taştı.

"Kereeem kahve."

"Hasiktir ya" eline bez alıp ocağın üstünü sildi.

"Hatırlıyosan kızarmış ekmeklerde yanmıştı.Biz mutfaktayken nedense hep böyle olu-"

"Zeynep sen fantazi mi kuruyosun?"

"Ya(güldü)saçmalama."

"Kahveden de olduk iyi mi?"

"Sen geç salona ben nescafe yapıyım."

"İyi bakalım."

Kerem eline elma aldı ve bir ısırık alarak salona ilerledi.

Biraz sonra Zeynep nescafelerle salona geldi.Kerem'in yanına oturdu.

"Çok sevindim ya,Melis'le Barış'a yani..Ama bi yandanda Aksel ve Begüm'e üzülüyorum,Aksel'in Melis'e söyledikleri falan..Yani ne biliyim."

"(Kerem nescafeden 1 yudum aldı) bak bilirsin Aksel'i çok severim.Ama Melis ve Barış'ın durumuna rağmen Melis'in onu sevmesini bekleyemezdik.Barış'ta aynı şekilde."

"Acaba Aksel şuan napıyo?"

"Aradım demin meşgule attı."

"Kerem,diyorum ki bunu kutlayalım.Hem,Deniz'in doğumunu,hem Melis ve Barış'ı hem de yakında nişanlanacak Yağmur ve Can'ı."

"Nasıl kutlayalım?(Elindeki nescafe kupasını sehpaya bırakıp Zeynep'e dönük oturdu.)"

"Yani mesela..Bi yere gidelim..Hotel,ada,başka bir ülke,başka bi şehir.."

"Ada..Zeynep istersen Acun'la konuşayım Survivor'a alsın bizi."

"Ya Kerem(güldü)"

"Tamam güzelim bakarız.Yarın bizimkilerle toplanırız,konuşuruz.Okey?"

"Okey(Kerem'i taklit ederek)"

"Yatalım mı?"

"Olur,olur da valla ben üşeniyorum şimdi yukarı çıkmaya ya.Çok yoruldum..(Esnedi)"

"Hımm.O zamaan(Kerem Zeynep'i kucağına aldı)Kerem Sayer nakliyat gururla sunar."

"Yaa napıyosun(güldü)"

Odaya geçtiler.

-

Melis ve Barış evlerine girdiklerinde bir süre sessizlik oluştu.

"Herşey daha farklı olabilirdi.."

"Melis lütfen.."

"Tamam iyiyim.Sen yanımda olduğun sürece iyiyim."

"Melis ben herşey için özür dilerim."

"Barış..Benden özür dileme.Bak herşey geride kaldı anladın mı?Herşey güzel olucak."

Hayatıma Yeniden Hoşgeldin SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin