•Chapter 2🙌🏼

268 18 8
                                    

Keď v tom
*Pribižujuce sa kroky*
Zrazu pri mne zastane osoba vysoká asi 175centimetrov,blond vlasy a hnedé oči.Tá osoba sa mi na niekoho podobá.
Počkať...Áno! To je Marcus Gunnarsen!Ostanem v tranzite.

„Ahoj,počul som že počúvaš naše pesničky,tak som sa prišiel na teba pozrieť." - povedal.

„Ahoj,a-a-áno p-počúvam ich,m-m-milujem ich" - zakoktala som sa.
„A prečo plačeš ?" - zdvihol ma zo zeme a povedal..

Dívali sme sa navzájom do oči,a boli ticho.Objala som ho.
Zrazu okolo nás znova prešli tie spolužiačky..Ziapali na mňa a robili si zo mňa srandu..A keď zbadali,že sa obíjimam s Marcusom,tak to bolo ešte horšie..

Rozutekala som sa najrýchlejšie ako viem,a keď som sa pozerala tak Marcus sa rozbehol za mnou..Neriešila som preco,v tu chvíľu ma to vôbec netrápilo.
No ja som bola rýchlejšia,ale v tom som som zastavila pri vchode,a spadla na zem s plačom..

Mac došiel ku mne,a začal sa vypytovať kto to je,prečo mi nadávali..
„Mac prosím..Nechaj ma osamote.." - povedala som so slzami v očiach..

„Nenechám ťa tu osamote v takomto stave.." - povedal smutne.

„Ale musíš.Som len obyčajná fanúšička.Nič viac.A na ten koncert zajtra nejdem.Mama mi tie lístky nekúpi.
Takze už nikdy sa nestretneme..Ahoj" - objala som ho posledný krat a odišla domov..Ano,nechala som tam Maca samého..

Keď som prišla domov,išla som do sprchy,tam som nechala po sebe tiecť studené kvapky vody.
Išla som do postele,pozrieť sa na Facebook.

*Marcus Gunnarsen vám posiela žiadosť o priateľstvo*
Rozhodovala som sa či to prijať,alebo nie.
Marcus
„Som len obyčajná fanúšička..Nič viac." - keď to dopovedala,zdvihla sa a odišla.
Je mi jej ľúto..Asi som sa do nej zamiloval..
Neviem na ňu prestať myslieť..
Išiel som teda na hotel za otcom a Tinusom..
Tam som si zapol Facebook,a zrazu mi vyskočil profil „Nikola P."
Prezeral som jej fotky,a došlo mi že to je ta baba z Dneska.

Tak som jej poslal žiadosť a o niakých 5min mi prišlo upozornenie
*Nikola P. prijal/a vašu žiadosť o priateľstvo*
Tak som neváhal a hneď som jej napisal..

Takze,tu je ďalšia časť pribehu💦❤️Čo myslite? Ako to dopadne? Píšte do komentarov❤️

Obyčajná fanúšička || M&M (POZASTAVENE)Onde histórias criam vida. Descubra agora