Yazıya başlamadan önce Türk ismini duyunca kalbin hızla çarpmıyor Ataların aklına gelmiyorsa bununla beraber Türk olmaktan gurur şeref onur duymuyorsan okumaya devam etme çünkü bir kimse ben Türküm demekle Türk olmuyor her Türküm diyen Türk Olamayacağı gibi bu gururu şerefi onuru yaşayamaz.
gelelim Türk kimdir ? sorusuna Türk binlerce yıldır Orta Asyada doğup avrupaya hatta kıtalara okyanuslara kadar kısaca dünyaya yayılmış heybetli bir korkunun adıdır aslında Tarihe bakıldığında güç ve assiliğin emsali olmuş başlıya baş, dizliye diz çöktürmüştür. Türklük her bedende her yürekte yer almaz neden yer almaz çünkü her baş her omuz kaldıramaz. yıllarca at üstüne savaşıp yenilgi nedir bilmeyen destansı savaşların sahipleridir Türkler bizim en önemli özelliğimiz milli sembol ve hayvanımız olan Bozkurtdan geliyor bizim kitabımızda baş eğmek yok boyundurluk altına esir olarak yaşamak yok haksızlığa sessiz kalmak yok zulme sessiz kalmak yok bunlar biz Türklerin genel özellikleri bunlar güzel şeyler şu zamana kadar hangi millete ırkta görülmüştür bu özellikler soruyorum size sizde biliyorsunuz ki boyle bir millet Türklerden başka Tarihte yok.
tek başına bile kalsa kalır intikamını alır elbet iki kişi olsa devlet kurar yinede Dünyadan izi silinmez silinemez.
Bizler Tarih boyunca Oğuz Atamızdan itibaren vardık var olmaya devam edeceğiz dün neysek bugünde aynıyız. Mustafa kemal Atatürkün dediği gibi "Muhtaç olduğun kan damarlarındaki asil kanda mevcuttur. "
özümüze dönemli özelliklerimizi kaybetmemeliyiz. nereden geldiğimizi ve kim olduğumuzu hele hiç ama hiç unutmamamız gerek çünkü dünya yeniden bizimle nizama gelecek Adalet yeniden bu şerefli milletin kılıcı ile sağlanacaktır. kim olduğunu unutma çünkü sen Türksün dünya senden ürksünNE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !
EY BÜYÜK TÜRK,ÜSTTE MAVİ GÖK ÇÖKMEDİKÇE, ALTTA YAĞIZ YER DELİNMEDİKÇE, SENİN İLİNİ VETÖRENİ KİM BOZABİLİR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRK KİMDİR ?
Historical FictionIrkımızın gururunu onurunu şerefini yaşayarak tarif etmeye çalıştım biz Türkler umut yok dendiği yerde bir güneş gibi doğanlarız.