H A N E U L
Priveam destul de sceptică mâna străinului din fața mea.
O strângere de mână nu a omorât pe nimeni.
Și dacă sunt eu prima?
— Nu te speria, drăguțo, nu am să te mănânc. îmi spune Loco zâmbind larg.
— Haneul. spun și îi strâng mâna ușor.
— Vezi? Nu a fost atât de greu! spune acesta cu același zâmbet imens. Haide, intră să-ți arăt minunățiile pe care le ascund aici.
— Nu cred că ar trebui. spun serioasă, dar zambetul lui persistă în continuare.
— Hai, hai și lasă prostiile. spune acesta și își așează o mână în jurul taliei mele.
— Dar-...
— Sh!
Îmi spune acesta și își duce un deget spre buzele sale, iar expresia lui se schimba într-o secunda într-una serioasa. Își îndepărtează degetul de pe buzele mele apoi zâmbetul său se întoarce înapoi.
Omul ăsta e straniu!
Intrăm înauntru și chiar dacă mă așteptam să mă întâmpine niște băieți îmbrăcați sumar, la fel de slabi ca cel din vitrină, am fost surprinsă când am văzut că de fapt înauntru era o vitrină plină de pietre prețioase și bijiuterii la fel de strălucitoare ca inelele de pe degetele blondului.
Deși am încercat să-mi maschez uimirea, râsul lui Loco mi-a confirmat că actoria mea e destul de șubredă astazi.
— Îți face ceva cu ochiul? întreabă privindu-mă mândru de reușita sa.
— Normal! răspund și îmi îngustez privirea spre gatul lui. Tatuajul tău îmi face cu ochiul!
— Ce? Chestia asta mică? întreabă și își pune mâna pe gulerul cămășii trăgând de el, lăsând la vedere un tatuaj cu un cap de dragon auriu. Îți place?
— Ce înseamnă asta? întreb curioasă și îmi opresc pornirea de a îi atinge tatuajul.
-— Înseamnă că lucrez pentru Dragonii de Aur. îmi spune acesta și își aranjează gulerul. Lucrezi pentru vreo banda? Pentru că la ce ochi fioroși ai aș crede că tu conduci una. spune blondul râzând de gluma sa.
— N-Nu.
Spun încercând să-mi amintesc dacă Suga a pomenit vreodată numele unei bande sau ceva asemănător. Dacă tot se ocupă de prostituție nu ar trebui să fie și ei într-o bandă?
— Nu te cred! spune acesta râzând. Suflecă-ți mâinile și dovedește-mi! îmi spune acesta ridicându-și mâna dreaptă până la nivelul cotului meu, îndemnându-mă să-l ascult.
— Dacă asta vrei. spun și îmi ridic mâneca dreaptă, iar expresia lui este la fel de uimită ca a mea când am intrat aici.
— Nu m-aș fi asteptat să lucrezi la Grădina Raiului! spune acesta râzând. Ce cauți afară? Nu știi că dacă Dean sau Gaeko te prind poți avea belele?
CITEȘTI
Made in South Korea ; Prințesa din turn
FanficViața nu este prea blândă cu toată lumea, dar cu unii dintre noi este mult prea crudă . Unii dintre noi își vor copilăria înapoi ca să poată să simtă din nou acea bucurie, dar Haneul vrea să o uite și să nu își amintească vreodată de ea. Copilăria...