Η ώρα ήταν 15:30, αλλά ο ουρανός ήταν σκοτεινός. Έξω έβρεχε πάρα πολύ και το κρύο που έμπαινε απο το ανοιχτό παράθυρο με έκανε να θέλω να παρατήσω το διάβασμα και να ξαπλώσω στο κρεβάτι μου. Έκλεισα το παράθυρο και άναψα την σόμπα που υπήρχε κάτω από το γραφείο μου. Μετά, κατέβηκα κάτω να φτιάξω έναν χυμό πορτοκάλι και να συνεχίσω το διάβασμα. Το διαγώνισμα των Μαθηματικών είναι σε 2 μέρες, οπότε χρειάζομαι αρκετό διάβασμα. Μόλις τελείωσα τον χυμό μου ανέβηκα πάνω, το δωμάτιο ήταν αρκετά ζεστό! Πήρα από το συρτάρι το τετράδιο με της σημειώσεις του φροντιστηρίου και από την τσάντα μου το βιβλίο και το τετράδιο με τις ασκήσεις του σχολείου.
Προσπαθούσα να συγκεντρωθώ στις πράξεις και στις θεωρίες που είχα σημειώσει, μάταια όμως, στο μυαλό μου έκαναν κύκλους τα λόγια της Κατερίνας που ειχε πει προηγουμένως . Τι πρόβλημα είχε μαζί μου? Τι πρόβλημα ειχε με την Άννα? Η Κατερίνα και η Μαρία πάντα ήταν άσχημοι χαρακτήρες και κακές επιρροές,αλλά ποτέ δεν θα φανταζόμουν ότι θα τα έβαζαν μαζί μας τόσο ανοιχτά, στην τελική δεν τις ενοχλησα ποτέ . Από την μια η Κατερίνα προσπαθεί να χαλάσει ότι παλευω να χτίσω με την Ελένη και από την άλλη η Μαρία προσπαθεί να δείξει ανώτερη από την Άννα. Η Μαρια ποτέ δεν είχε ασχοληθεί με τα διάφορα προγραμματα του σχολείου ποσο μαλλον με την θεατρικη ομαδα του.Που θα καταλήξει όλο αυτό? Σταμάτησα αυτές τις σκέψεις και επικεντρωθηκα στο διάβασμά μου δεν θα τις αφήσω να με επηρεάσουν και να πέσουν οι επιδόσεις μου.Κατερίνας Pov
-Ρε Μαρια,αφού δεν σου αρέσει το Θέατρο γιατι πήρες τον πρωταγωνιστικό ρόλο? Ρώτησα την κοπέλα που βρισκόταν καθισμένη στο κρεβάτι μου.
-Για να δείξω ότι είμαι καλύτερη απο την Αννα φυσικά? Κάτι που όντως αποδέχτηκε, απάντησε με ένα νικητήριο χαμόγελο.
-Πιστεύω ότι πρέπει να το σταματήσουμε αυτό, είπα κοιτώντας την στα μάτια.
-Μα δεν κάνουμε κάτι κακο, τον εαυτό μας προσπαθούμε να ανεβάσουμε και να δείξουμε πόσο καλές είμαστε.
-Ναι,αλλά με λάθος τροπο, δεν χρειάζεται να τους την πέφτουμε τόσο ανοιχτά. Δεν έπρεπε να σε ακούσω και να τους μιλήσω ετσι, κατέβασα το κεφάλι μου.
-Πότε έγινες εσύ τόσο ευαίσθητη? Ποιες μειώνουμε? Για σου θυμίσω κάποια πράγματα Κατερίνα μου, ήρθε κοντά μου και σήκωσε το κεφάλι μου ώστε να την βλέπω. Σου άρεσε ο Πάνος αλλα επέλεξε την Άννα μου άρεσε ο Αλέξης αλλα επέλεξε την Αναστασία. Αυτές οι δυο προσπαθούν να δείξουν πόσο καλές είναι στα πάντα και εμείς μένουμε πίσω, συνέχισε να λέει κάνοντας βόλτες στο δωμάτιο εκνευρισμένη. Ξέρεις πολύ καλά τι κορίτσια αρέσουν στον Αλέξη,αλλά και στον Μάνο και θυμάσαι πως ήταν η Αναστασία πριν λίγο καιρό. Γιατί να αλλάξει τόσο γρήγορα? Και γιατί να τσακώνονται 2 απο τα πιο ωραία αγόρια του σχολείο μας γι'αυτήν? Η απάντηση είναι, ότι είναι μια π******.Συμπλήρωσε και ενα χαιρέκακο χαμόγελο ζωγραφίστηκε στο πρόσωπο της.
VOUS LISEZ
Let's Play My Game
Roman pour Adolescents-Εγώ μικρή μου δεν ερωτεύομαι, μόνο με ερωτεύονται.Kαι ξερω, οτι εισαι ερωτευμενη μαζι μου, είπε και ήρθε υπερβολικά κοντά μου, σε απόσταση αναπνοής. -Ξέρεις, ότι μπορώ να σε κάνω να με ερωτευτείς, απάντησα κοιτάζοντας τα γαλάζια μάτια του , χωρίς...