Zoe
(O 9 mesiacov neskôr)Je Apríl. 20 Apríl. Dosť chladné ráno, aspoň pre mňa teda. Ráno som šla do kúpeľne. Nevoľno. Ach. Už by naša maličká mohla prísť na svet. Vyzerám ako nejaký medveď. Áno. Ak sa pýtate na pohlavie dieťatka, budeme mať dievčatko. Šla som do kuchyne, napila som sa vody a šla som spraviť raňajky. Leo prišiel do kuchyne tiež. Raňajky som mala asi o desať minút hotové.
•••••••••••••••••••••••
S Leom sme sa naraňajkovali. Chcela som sa postaviť a odniesť taniere do umývačky. No zrazu som sa nevedela postaviť. Asi prišiel ten čas.
,,Leo!" Zvolala som.
,,Fúú, asi, asi mi praskla voda." Chytila som Lea za ruku. Asi maličká chce prísť na svet. Vydychovala som v kuse.
Leo
Po raňajkách bolo Zoe nevoľno. Vyzerá to tak, že naša malinká chce ísť konečne na svet. Zobral som Zoe na ruky ako nevestu a vzal ju do auta.
Zoe mala celú cestu kontrakcie.,,Vydrž láska. Už sme tu." Vystúpil som z auta, vzal Zoe na ruky, zamkol auto a šiel rýchlo do nemocnice.
,,Potrebujem pomoc! Moja žena rodí." Povedal som sestričke, ktorá bola na recepcií.
,,Dobre. Počkajte tu!" Povedala a niekam sa rozbehla. Po piatich minútach sa vrátila aj s doktorom.
,,Leo..." Šepla Zoe.
,,Áno Zoe?"
,,Však, že všetko... Bude v poriadku?"
,,Jasné, že bude všetko v poriadku." Zoe som položil na lehátko, ktoré priniesol doktor.
Zoe odniesli do pôrodnej sály a ja som musel počkať v čakárni.
Všetkým som poslal sms-ku aby vedeli, že Zoe rodí. Nevedel som čo mám robiť. Bál som sa, že sa niečo stane. Prechádzal som sa po čakárni a modlil sa, aby boli v poriadku.Zoe
Maličká sa už pýtala na svet. Lekári ma odniesli na pôrodnú sálu. Mala som obrovské bolesti. Bála som sa. Leo so mnou nemohol prísť do sály. Musel počkať v čakárni. Okolo mňa boli sestričky a doktor.
Museli počkať, kým sa dostatočne otvorím, aby sa to mohlo začať. Moje bolesti sa stupňovali až som mala pocit, že odpadnem. Po hodine a pól som konečne mohla začať tlačiť.
Tá bolesť neustupovala. Tak veľmi som chcela mať pri sebe svojho Lea. Sestrička ma držala za ruku a upokojovala ma.,,Zhlboka dýchajte! Keď narátam do troch, potlačte!" Rozkázal mi doktor a začal rátať.
,,Raz, dva, tri. Tlačte!" Na jeho rozkaz som potlačila.
Tam dole to strašne bolelo, ale musela som to vydržať. Doktor to ešte pár krát odpočítal a moja malinká bola na svete.,,Uff..." Vydýchla som si. Celý pôrod trval dokopy tri bolestivé hodiny.
,,Gratulujem. Máte krásnu a zdravú dcérku." Pogratuloval mi doktor. Doktor urobil malej pár vyšetrení a potom mi ju dal konečne na ruky.
,,Ďakujem." Kývla som hlavou.
,,Zlatko moje malinké." Dala som jej božtek.
Leo
Už tu čakám tri hodiny. Mám neskutočný strach. Prečo to toľko trvá? Čo keď nastali nejaké komplikácie? Mám pocit, že už to nevydržím a nabehnem tam. Chcem byť pri Zoe! Už nech sa to skončí! Ja chcem vidieť svoju ženu a dcéru!
Po chvíli vyšiel z dverí konečne doktor.
,,Pán Morgan?" Prišiel ku mne.
,,Áno, to som ja. Ako je na tom Zoe? Už je po pôrode?"
,,Áno. Vaša žena to všetko statočne zvládla. Gratulujem vám. Máte zdravú a krásnu dcéru." Keď to povedal, cítil som ako z môjho srdca spadol obrovský kameň.
,,Môžem ísť za nimi?" Opýtal som sa s nádejou v hlase.
,,Áno." Povedal a odišiel. Rozbehol som sa k dverám a opatrne ich otvoril.
Zoe ležala na posteli a na rukách držala naše dieťa. Pomaly som prišiel k posteli.,,Aha. Ocko prišiel." Povedala Zoe. Pristúpil som k Zoe a pozrel sa na našu dcérku. Bola nádherná. Po líci mi stiekla slza šťastia. Sklonil som sa k Zoe a pobozkal ju.
,,Ďakujem ti Zoe."
,,Láska, neplač." Po tvári ma pohladkala Zoe.
,,Milujem ťa."
,,Aj ja teba."
,,Môžem si ju chytiť?" Opýtal som sa a pozrel sa na malú.
,,Jasné, že áno." Usmiala sa Zoe. Zoe mi dala malú na ruky. Bol to pre mňa úplne nový pocit a bol úplne dokonalý.
,,Ahoj princezná." Začal som sa jej prihovárať. Okamžite som vzal do rúk mobil a odfotil si moju malú princeznú.
Do izby vtrhli Scott, Emily, Jack, Nika, mama a malá Lea.
,,Hej, potichu. Lebo ju vystrašite." Povedal som a prísne sa na nich pozrel.
,,Zoe! Sestrička!" Scott podišiel k Zoe a objal ju.
,,Braček." Zasmiala sa.
Zoe
Bolo krásne sa pozerať na Lea a na malú Sofiu. Áno, zhodli sme sa na mene Sofia. Do izby odrazu vtrhol Scott, Emily, Nika, Leova mama a malá Lea. Malá Lea prišla aj s balónmi. Všetci nám začali gratulovať a objímať nás. Bolo to krásne. Tento dokonalý pocit sa nevyrovná ničomu. Som hrozne šťastná.
,,Je hrozne krásna, Zoe." Povedala Leova mama, keď držala Sofiu na rukách.
,,Áno je. To má po ockovi." Usmiala som sa na Lea.
,,Podľa mňa sa viac podobá na teba." Povedal Leo a pozrel sa na malú Sofiu.
,,Nemyslím si." Usmiala som sa zas a znova.
Leo
(O týždeň neskôr)Už je to týždeň čo sa narodila moja malá princezná. Je úžasné byť otcom. Veľmi sa z toho teším. Akurát idem do obchodu nakúpiť nejaké jedlo a veci pre malú. Spoločne so Zoe ma už čakajú doma.
Zaparkoval som auto a vydal sa k obchodu.
Oproti mne šiel človek, ktorého som dúfal, že už neuvidím. Oproti mne šiel ten slizký had Louis.New♥Čo hovoríte?♥Páčila sa Vám dnešná časť?♥Leo stretol Louisa, čo sa stane?♥To sa dozviete v ďaľšej časti♥
neznama19 ♥
ESTÁS LEYENDO
●Bad Couple●Dokončené●
Novela Juvenil♥#1 in TEEN FICTION♥(19.09.2017)♥Čo sa stane keď Bad boy spozná babu podľa jeho predstáv?♥ Všetko sa dozviete v našom príbehu♥. Prajeme príjemné čítanie♥.